GO PINK! – az ALDI idén is összefog partnereivel a mellrák elleni küzdelemért (x)

nlc | 2021. Október 25.
Az október minden évben a mellrák elleni küzdelem hónapja, amely alapvetően a prevencióról szól. A világszerte számos akciót hirdető GoPink! kampány arra született, hogy felhívja figyelmünket egészségünk védelmére, a folyamatos önvizsgálat és a szűrővizsgálatokon való részvétel fontosságára.

Az idejében felismert mellrák ugyanis jó eséllyel gyógyítható, és rendszeres testmozgással, a stressz kezelésével, egészséges táplálkozással, illetve a megfelelő tápanyagok bevitelével a betegség akár meg is előzhető.

Nem lehet eleget hangsúlyozni, hogy az önvizsgálat mellett elengedhetetlen a rendszeres emlőrákszűréseken való részvétel, hiszen így lehetőség nyílik az elváltozások korai felismerésére, időben megszülethet a diagnózis, és megkezdődhet a kezelés, ami életet menthet.

2021-ben az ALDI Magyarország a Bio-Fungi Kft. és a Del Pierre C. Europe Kft. közreműködésével immár 9. éve csatlakozott a GoPink! mozgalomhoz, és idén a tavalyi támogatási összeg duplájával segíti a mellrák ellen küzdő alapítványokat.

Az áruházlánc egyik partnere a csiperke- és laskagombák termesztésére szakosodott Bio-Fungi Kft. Az együttműködés keretében az ALDI idén októberben támogatja egy, a partnercég által is szponzorált, a Szent János Kórház működését segítő alapítvány tevékenységét. Ezenkívül a GoPink! kampány keretében, minden eladott rózsaszín tálcás gombatermék után a Bio-Fungi Kft. 5 forinttal támogatja a rákbetegeket segítő munkát.

A kampányhoz idén is csatlakozik az élelmiszer-kereskedelmi Del Pierre C. Europe Kft., amely az „Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány” működését támogatja, ehhez járul hozzá az ALDI nagyobb összeggel.

Az ALDI reméli, hogy a közös kampány során minél több emberhez eljut a GoPink! üzenete, és kellő figyelmet kap a mellrák elleni küzdelem és a prevenció fontossága.

Exit mobile version