Visszatér a divatba a kilencvenes évek kamu szájkarikája

b. j. | 2021. November 30.
Luxusvonalon lopózott vissza a szájkarika a divatba, a szelfik korában pedig sanszos, hogy szép jövő elé néz.

A kilencvenes évek egy pontján minden tisztességes tinimagazin csomagolt egy-egy lapszámához olyan kamu szájpiercinget, amivel a lázadó lelkű ifjak úgy próbálták emelni a vagánysági faktort, hogy nem lövették át alsó ajkuknál a bőrt. Nos, a szájkarikák úgy tűnik, ismét divatba jönnek, és egy újabb generáció tapasztalhatja meg, hogyan lehet enni, inni, csókolózni egy fémkarikával az alsó ajkon.

A trend nem akárkinek köszönhetően tér vissza: a Chanel divatház penderítette elénk, és lássuk be, szépen illeszkedik a szoros nyakpánt, a scrunchie, vagy a viccesen neon ékszerek által kijelölt sorba. Azonban nem 1996-ot írunk, valamilyen módon napjainkhoz kellett igazítani a szájkarikákat, és erre úgy tűnik, a logómánia adta a megoldást: az eddig a ruhákon és kiegészítőkön tobzódó trend arcunkat is birtokba kívánja venni. És miért is elégedne meg a tucatszám kapható logós fülbevalókkal, ha álpiercingek segítségével ajkainkat is meghódíthatják?

Modell a CHANEL Cruise 2021/22 bemutatóján, szájkarikával. (Fotó: Handout/Getty Images)

A Chanel Cruise 2021/2022 kollekcióban tűntek fel a logózott szájkarikák (Fotó: Profimedia)

A modern párizsi sikk egyik képviselője, Chloé Harrouche, akinek bérelt helye van a Chanel bemutatóin, már prezentálta is az Instán, miként mutat a szájkarika közelről, és mint elárulta, „Igen, kényelmes. Igen, tudok beszélni. Igen, tudok enni.”

Hogy melyik fast fashion márka húzza be először kínálatába, még nem tudni, a Chanelnél mindenesetre 180 ezer forintért beszerezhetjük az egymásba fonódó C-betűkkel ékesített darabokat – ráadásul egyből kettőt is, amik közül az egyik gyémántokkal ékesített.

Chanel szájkarikák (Fotó: Chanel.com)

Ez a divattrend is visszatért:

Ezek pedig reméljük, már nem fognak:

Exit mobile version