Segítség nélkül hagyta a Budapestre tartó utasokat a WizzAir Párizsban, miután törölték a péntek esti járatot – írja a Blikk.
A lapnak nyilatkozó utas egy orvosi konferencián volt Párizsban, és a gépe este nyolckor indult volna az Orly repülőtérről. Pár órával korábban azonban sms-t kaptak, hogy egy órát csúszik a felszállás. Becsekkolás után óránként kaptak üzenetet, hogy a járat újabb egy órát csúszik. Este 20 óra után aztán már ki sem írták a táblára a gépet.
A nő szerint egyéb tájékoztatás, WizzAir-alkalmazott vagy WizzAir-es pult nem volt a helyszínen. Végül egy reptéri takarítónő vitte őket oda egy kisebb monitorhoz, amelyen franciául volt kiírva, hogy a járatunkat már törölték. Ez fél kilenc körül volt, de a WizzAir csak 22:07-kor küldött üzenetet arról, hogy törölték a gépet.
Az üzenetben az is szerepelt, hogy lehet átfoglalni, vagy töröltetni az utat, és akkor jár 120 százalékos visszatérítés. Csakhogy az applikációban se átfoglalni, se törölni nem lehet, mivel a becsekkolás már megtörtént – mesélte az utas. A másnapi járat már tele volt, így arra nem tudtak foglalni.
Tájékoztatás a reptéren semmi nem volt, igazából szélnek eresztették az embereket, hogy menjen mindenki isten hírével
– fogalmazott az utas.
Néhányan hazatelefonáltak a magyarországi ismerőseiknek, akik otthonról tudtak foglalni nekik jegyet a Beauvais reptérről szombaton 16 órakor induló WizzAir gépre. A nő megjegyezte, hogy a WizzAirnek már órákkal korábban tudnia kellett, hogy az a járat nem fog elindulni Franciaországból, mivel eleve a Budapestről oda tartó gép is késett.
Néhány napja kétszázan rekedtek Londonban, miután töröltek egy Budapestre tartó Wizz Air-járatot.
(Kiemelt kép: illusztráció, Mateusz Slodkowski/SOPA Images/LightRocket via Getty Images)