Hajápolási eszközök, és egy szuperdekoratív légtisztító – A Dyson Next Gen Living rendezvényén jártunk

nlc | 2023. November 29.
A nemzetközi esemény Magyarországról, Görögországból, Csehországból és Grúziából várta influenszer, újságíró és a média különböző szegmenseiben dolgozó vendégeit Bukarestbe, hogy megválaszolják a sokak által feltett kérdést: miért éppen a DYSON?

Hajformázás

Muszáj a külsőségekkel kezdenem, ugyanis a már hatalmas népszerűségnek örvendő Dyson Airwrap™ Complete Long multifunkciós hajformázó olyan színekben pompázik, hogy egyszerűen le sem tudtam venni a szememet róluk. Személyes kedvenceim a ceramic pop és blue blush árnyalatok, amik kiállítási tárgyakká avanzsálódnának az otthonomban. Belbecsben sem szűkölködnek a Dyson hajformázó termékei, sőt, az Airwrap hét különböző formázó fejjel, hét különböző frizurát varázsol használójának, van, amelyikkel azonnal egyenesre száríthatjuk hajunkat, de ha éppen grófkisasszony külsőre vágyunk, vagy Bridget Bardot-féle loknikra, az sem jelent akadályt.

Az abszolút favorit nálam a Dyson Supersonic™ hajszárító. Azt már mindenki tudja, hogy az extrém hő az egyik legnagyobb ellensége a hajunknak és a hajvasalókról, sütővasakról talán még lemondunk, azonban a hajszárító nélkülözhetetlen darab. 

„Úgy terveztük meg a hajápolási termékeinket, hogy csodálatos frizurákat biztosítsunk anélkül, hogy extrém hőt kellene használnunk. Beépítettünk egy apró, termisztornak nevezett érzékelőt is, amely másodpercenként 40-szer méri a légáram hőmérsékletét, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az soha nem megy egy bizonyos hőmérséklet fölé, és így megvédi a hajat az extrém hőtől” – mondta a Dyson vezető tervezőmérnöke.

 

Hogy ténylegesen 360°-os rálátást kapjunk a Dyson termékeire, ki is próbálhattuk őket, nem is akárhogy. A Dyson nagykövetei élő hajformázási bemutatókat tartottak a Dyson Airwrap használatával, majd a márka fodrászai álltak a rendelkezésünkre, hogy saját hajunkon is megtapasztaljuk a Dyson törődést.



Otthon

A következő állomás a konyhai demózónába vezetett, ahol a gőzölgő kávé csak arra várt, hogy kiöntsük a kőre, hogy aztán a Dyson V15s Detect Submarine vezeték nélküli porszívóval 2-3 mozdulat után teljesen eltüntessük. A Dyson nem véletlenül híres a modern, letisztult és elegáns arculatáról, hiszen mintha  a világ legtermészetesebb dolga lett volna a vajszínű, elegáns, smart casual öltözékekben porszívózni és üdítő foltokat takarítani. A műveletet pedig siker koronázta, ugyanis a Dyson Submarine mindent maradéktalanul magába szívott, legyen szó akár egy tál kiborult ragacsos mogyorókrémről. A Dyson szakembereinek és mérnökeinek köszönhetően pedig megtudtuk, hogy a Gen5detect™ modell 80 légwattnyi szívóerejével mind egy szálig eltünteti a hajszálakat és kisállatszőröket. Továbbá a HEPA-szűrőjének köszönhetően megköti a vírusok 99,9%-át, és kétszer annyi láthatatlan port képes felfedni.

 

A tökéletesen fertőtlenített otthon pedig már nem csak vágyálom, hiszen a Dyson Big & Quiet légtisztítója az egész helyiségben tiszta levegőt biztosít és a benne lévő szennyező anyagok 99,95%-át elnyeli. A termék kivitelezése ismét lenyűgöző lett, pont annyira olvad bele az enteriőrbe, amennyire egy légtisztítónak kell, mégis annyira modern és elegáns, hogy öltözteti is a teret. 

„A Big and Quiet az eddigi legnagyobb, mégis legcsendesebb tisztítónk. A nagy, 87 l/s-os légáram nem csak megtisztítja, hanem 10 m-re a szobába is vetíti, hogy nagyszerű lefedettséget biztosítson ott, ahol Ön tartózkodik” – mondta Andrew Aitchison, vezető formatervező.

 

A DYSONRÓL

A Dyson egy globális kutatási és technológiai vállalat, amely mérnöki, kutatási, fejlesztési, gyártási és tesztelési tevékenységet folytat Szingapúrban, az Egyesült Királyságban, Malajziában, Mexikóban, Kínában, Lengyelországban és a Fülöp-szigeteken. Az Egyesült Királyságban egy raktárból indult Dyson 1993-as alapítása óta folyamatosan növekszik. Ma a vállalat globális központja Szingapúrban található, az Egyesült Királyságban pedig két technológiai kampusza van, amelyek több mint 800 hektáros területen terülnek el Malmesburyben és Hullavingtonban. 1993 óta a Dyson több mint 1 milliárd fontot fektetett be a Wiltshire-ben található irodáiba és laboratóriumaiba, amelyek a jövőbeli Dyson-technológia kutatásának, tervezésének és fejlesztésének adnak otthont. A Dyson családi tulajdonban van, és világszerte több mint 14 000 embert foglalkoztat, beleértve a 6000 fős mérnöki csapatot. A vállalat 84 piacon több mint 300 Dyson Demo Store-ban értékesíti termékeit, amelyek közül 2021-ben világszerte 50-et nyitottak meg, köztük egy új Dyson Virtual Reality Demo Store-t.

Exit mobile version