Társkereső akciót hirdetett meg a Lidl

CS.Á. | 2024. Szeptember 07.
Állítólag lassan hiánycikké válik az ananász, olyan nagy az érdeklődés.

Új TikTok-őrület robbant be Spanyolországban, ahol a szinglik egészen különös módon próbálnak párt találni: egy ananász segítségével. A módszer egyszerű: a Mercadona üzleteiben egy fejjel lefelé fordított ananász a kosárban jelzi a szándékot. A következő lépés, hogy az ananásszal rendelkező szinglik a boros polcoknál találkozzanak, és ha valaki megtetszik, a bevásárlókocsit finoman nekikoccanthatják a másikéhoz. Ha a vonzalom kölcsönös, a másik fél visszaüt a kocsival, vagy egyszerűen beszélgetést kezdeményezhet.

Az őrület már annyira elterjedt, hogy az egyik üzletben összegyűlt tömeghez egyszer már a rendőrséget is ki kellett hívni, bár letartóztatás nem történt.  Néhány Mercadona üzletben pedig állítólag már alig lehet ananászt kapni. 

Fotó: GettyImages

A bevásárlókocsiban található egyéb tárgyak is sokat elárulhatnak az illető szándékairól. Ha például valaki csokoládét vagy édességet lát a másik kocsijában, az azt jelzi, hogy komoly, hosszú távú kapcsolatot keres. Ha viszont zöldséget, például salátát, akkor inkább valami lazább, kötetlen kapcsolatot szeretne.

A Mercadona hivatalos TikTok-oldalán is reagált az új trendre, ahol egy ananásszal posztoltak, a következő felirattal: „Az ananász itt vár a polcon, hogy elvigyél egy randira.” A trendbe pedig a Lidl is bekapcsolódott: saját kampányt indított, ahol arra biztatják vásárlóikat, hogy ananász helyett egy görögdinnyét helyezzenek a kosarukba, jelezve, hogy partnert keresnek. A „La hora del amor” (a szerelem órája) nevet viselő kampány szerint 18 és 19 óra között érdemes a Lidl üzleteit felkeresni a görögdinnyével, ha valaki a szerelemre vágyik.

via

Exit mobile version