A közösségi felületeken olvasható, eltűnt csomag témájú kommentek tanúsága szerint tragikus állapotban van a Sameday csomagszállító rendszere: az operátorok elérhetetlenek, a megkeresésekre, panaszokra nem válaszolnak. A Google több ezer vélemény alapján 1,2-re értékeli a céget – írja a 24.hu egy olvasójuk levelét idézve. A károsultak arról beszélnek, hogy még várják a hónap elején megrendelt termékeket, esetenként az 1–2 napra ígért kiszállítás dacára. Van, akinek a csomagját
rossz címre vitték, elvesztették, véletlenül elcserélték,
vagy hiányosan kapta meg. A román Sameday csomagszállító jó ideje Magyarországon is működik, számos webáruház termékeinél választható országos kiszállítóként. A cég hét éve az eMag-csoport része, futárpostai szolgáltatással, csomagautomatákkal, csomagpontokkal is rendelkeznek, sőt idén nyáron két kisebb magyar futárcéget is megvettek. A hírek és ügyfélpanaszok kapcsán a Sameday a 24.hu-nak elmondta, hogy
ideiglenes – üzemeltetési és ügyfélszolgálati – nehézségeik vannak
a kiszállításokkal kapcsolatban. Az ok szerintük a szokatlan időszakban kialakult csomagdömping alakult ki, miközben jelenleg konszolidációs folyamatok zajlanak náluk. A problémák enyhítésére meghosszabbított munkanapokat, extra műszakokat és szombati kiszállítást vezetnek be, emellett megerősítik az ügyfélszolgálatukat és bővítik a futárcsapatukat is. A Sameday igyekszik mindent megtenni annak érdekében, hogy mielőbb normalizálódjon a működésük, de hogy ez pontosan mikorra várható, azt nem részletezték.