Maszler László, a Hooligans színpadi segítõje, nem a huszonéves fiatalok átlagéletét éli. A fellépések miatt napjai rendszertelenek, és ez a vásárlási szokásait is befolyásolja.
A hét témája a Nők Lapjában: Vásárolj! – Megmondom ki vagy!
Hevenyészett nőklapjás vásárlókutató szondánk szerint van a megélhetési, a zsigeri és a tudatos vásárló. Az első típus az akciók biztos törzsközönsége elsődleges igazodási pontja az árcédula. A második fajtát olthatatlan birtoklási és megújulási szenvedély sodorja a plázák környékére: vásárol, ha boldog, ha boldogtalan, ha unatkozik, ha elfoglalt. Aztán van a Tudatos Vásárló, aki maga uralja a vásárlásait, ráadásul még különleges, az árcédulán messze túlmutató szempontokat is mérlegel. Végül van a vásárlók nagy-nagy tömege, akiben van ebből is, abból is, meg amabból is egy kicsi.
Az összeállítást készítették: Mihalicz Csilla Kégl Ágnes, Krajcsó Linda, Wlcsek Anna
Kapcsolódó cikkek: “Igyekszem tartani az iramot”»
Egyszerűen különlegeset »
Trendek, divatok » |
Nem jellemző rám, hogy minden délután megveszem a vacsoránakvalót, havonta pedig egy kijelölt napon kipipálom a nagybevásárlást. Nem is tehetnék így, hiszen a koncertek miatt teljesen felborult a napirendem. Amikor épp ráérek, veszek valamit, legyen az ennivaló vagy ruha. Otthon, a hűtőben általában nincs semmi, az étkezést megoldom útközben. A ruhákkal más a helyzet. Szeretek öltözködni, de nem mondhatnám, hogy a shoppingolás program, inkább csak a szükségletek kielégítésére szolgál. Ha van egy kis időm, általában egy barátommal járjuk a várost, és ami megtetszik, megvesszük. Az árat meg szoktam nézni, mert tudom, mennyit költhetek, de sokszor előfordul, hogy valamit nem bírok otthagyni, hiába kerül annyiba, hogy aztán nem marad a számlákra. Ilyenkor az öröm mellett jó nagy bűntudatot is érzek, de a végén valahogy mindig megoldódnak ezek a helyzetek is. Műszaki cikkből egy-kettőt vásárolok az évben, ezt viszont körültekintéssel teszem. Itt számít, mi, hol akciós. De egy cipőért nem utaznék órákat.
Lacit nem befolyásolják a reklámok.
Tévét nagyon ritkán nézek, így a reklámoknak nem én vagyok a célközönsége. Az aktuális trendeket sem ismerem, úgy öltözködöm, ahogy jólesik. Nem vagyok márkahű, aki mindig a kedvenc üzletéből öltözködik. Az együttesnek van egy szponzorcége, amely nagy kedvezményekkel kínál a tagoknak ruhát, ebből persze én is profitálok, de nem ragaszkodom a termékeikhez. Rengeteg olyan pólóm van, amit egyszer viseltem, azóta a szekrényem alján pihen. Ezeket még elajándékozni sem szeretem, mert milyen az, hogy én maximum már csak felmosórongyként használnám őket, az unokatesóm pedig boldogan szaladgál bennük
De nem ruhákra költöm a legtöbbet: a szórakozás vékonyítja leginkább a pénztárcámat. Bulik alkalmával soha nem nézem az árakat. Koncertek után mindig levezetünk valahol, de sosem annak alapján választunk helyet, hogy hol kisebbek az árak.
A témához kapcsolódó további írásokat a Nők Lapja augusztus 31-én megjelenő 35. számában olvashatsz!