Eltűnt az oroszlán nyelve

Szabó Sári | 2010. Január 20.
Röviden: Motion & Emotion az új szlogen, kisebb az oroszlán farkán a bojt, sőt, a Peugeot kékje is sötétebb lett. Ez minden, amit a cég hatalmas változásaiból a földi halandók érzékelnek. Igaz, a kékséget is sokáig kell nézni.

Néhány napja Párizsban leplezték le a Peugeot új emblémáját egy hatalmas és igen igényes sajtótájékoztatón. A zene ugyan a Sírhant művek főcímzenéjére emlékeztetett, de minden más igazán pazar volt.

A kétszáz éves márkát már sok helyen láttuk feltűnni aszfalttól asztalig, a márka sokoldalúságát nem restellte megerősíteni maga M. Xavier Peugeot. (Miközben beszélt, akaratlanul is elgondolkodtam azon, vajon hány évesen döbbent rá, hogy ilyen névvel sohasem lesz tűzoltó, katona vagy vadakat terelő juhász?)

Láttunk Peugeot borsszórót, habverőt és kávédarálót, sőt, hallottunk acél szoknyaabroncsról is, bár azóta sem kristályosodott ki bennem, ezt vajon a menyasszonyok vagy az autószerelők alkalmazzák többet. És aztán jött a lényeg, a nagy levegővétel: az elmúlt években a Peugeot felkészült a nagy váltásra.

Arra gondoltam, biztos eltörölnek mindent, ami eddig volt, megszűnik a szappantartók gyártása, vagy ingyen adják a 3-4 éves modelleket. A hatalmas változás azonban kimerül az embléma újratervezésében. A korszakváltás főleg az oroszlán farkában következett be, de a cég lecserélte a kék színt egy másik, sötétebb színre.

Az új autócsodákért, gyönyörű fotókért és az új Peugeot bicikliért kattints!

 

 

 

 

 

Exit mobile version