A Superbrands Magyarország december 4-én ünnepélyes keretek között nyújtotta át a Superbrands díjakat a legjobb fogyasztói valamint a Business Superbrands díjakat a legkiválóbb üzleti márkáknak.
A Nők Lapja Café idén is Superbrands-díjas lett! A legkiválóbb, legjobban teljesítő márkák elismerésére alapított díjat minden évben szakértői bizottság ítéli oda, nekünk – 2008, 2010, 2011 és 2012 után – már ötödik alkalommal. Az elbírálásnál a márka piaci pozícióját, presztízsét és ismertségét veszik figyelembe – utóbbi nektek, az olvasóinknak köszönhetően érdemelt ismét díjat!
Kiadónk, a Sanoma Media Budapest magazinjai és online termékei közül nemcsak a Nők Lapja Café, hanem még további 7 márka gyűjtötte be a 2013-as elismerést: a nyomtatott társlapunk, a Nők Lapja immár 9. alkalommal.
Az idei év díjazottjai a nyomtatott lapok kategóriában: az Elle, a Marie Claire, a National Geographic, a Nők Lapja és a Cosmopolitan magazin, az online termékek közül pedig a Nők Lapja Café mellett a szallas.hu és a HáziPatika.com kapta az elismerést.
A díjunk:
Fotó: NLC |
A példaértékű márkaépítést elismerő címek odaítélésről minden évben egy-egy szakmai notabilitásokból álló bizottság dönt. A világ közel 90 országában azonos előírásokat követő nemzetközi hátterű Superbrands márkadíjazási rendszerben a hazai bírák ugyanazon elv alapján döntöttek a jelöltekről, mint külföldi kollégáik.
A Superbrands cím elnyerése már önmagában is komoly elismerést jelent, vannak azonban márkák, melyeket a grémium az eltelt nyolc év alatt többedik alkalommal díjazott. A sok tízezer márka közül azonban csak 46 márka kapta meg a kezdetek óta minden alkalommal a Superbrands díjat. Ezek között ismert sportszermárka, utazási iroda, országos üzlethálózat vagy kulturális fesztivál éppúgy szerepel, mint mosógépgyártó vagy kedvelt élelmiszeripari árucikk