Fehérneműre vetkőztették a biztonságiak a szerintük gyanúsan viselkedő vásárlót

nlc | 2015. December 15.
Szerintük gyanúsan viselkedett, ezért az áruház biztonsági őrei ráparancsoltak, hogy vetkőzzön le – állítja a fiatal orvosnő. Az áruház szerint nem így volt.

Az orvosnő a szegedi Decathlonban vásárolt június 19-én. Miután fizetett, indult volna haza, a csipogós jelző előtt azonban elé állt egy nő és egy férfi biztonsági őr, és arra kérték, kövesse őket. Kérdezte, miért kell velük mennie, nem csinált semmit, kifizette, amit vásárolt, és igyekeznie kell haza a 9 hónapos gyermekéhez. A biztonsági őr azt mondta, ez csak rutinellenőrzés. Egy másik női biztonsági őr is csatlakozott az ellenőrzéshez, ami állítólag egy sötét raktárban zajlott. A férfi biztonsági őr az ajtó előtt maradt. A két nő felszólította az orvosnőt, hogy vetkőzzön fehérneműre. Ez ellen tiltakozott, és kérte a panaszkönyvet, de nem kapta meg – mondta el a sértett nagymamája a délmagyar.hu-nak, majd elmesélte azt is, hogy a fiatal orvosnő még aznap visszament a nagybátyjával az áruházba, de csak harmadszori felszólításra kapták meg a panaszkönyvet – unokája szerint egy bélyegző nélküli üres füzetet.

“Valóban vásárolt a hölgy június 19-én az áruházunkban. Az őr elmondása szerint gyanúsan, félreérthetően viselkedett vásárlás közben, ezért a biztonsági őr megkérte a bejárati kapunál, hogy fáradjon a biztonsági helyiségbe átvizsgálásra. A biztonsági őr hibásan rutinellenőrzésre hivatkozott, és nem a gyanús viselkedésre, így ebben valóban hibát követett el. Emiatt elnézést kérünk a vásárlótól” – mondta az esettel kapcsolatban Murvai Ervin a szegedi Decathlon áruház igazgatója, ugyanakkor elmondta, nem egy sötét raktárban, hanem egy jól megvilágított őrszolgálati helyiségben zajlott az átvizsgálás. A vásárló hangot adott nemtetszésének, de kérésre eleget tett az átvizsgálásnak. Ekkor nem kérte a vásárlók könyvét – állítja az igazgató, aki szerint a szegedi jegyző által hitelesített, pecséttel ellátott könyv bármikor a vevők rendelkezésére áll. A vásárló a kötelező 30 napon belül választ kapott a panaszára. Ezután a Fogyasztóvédelmi Hatóság a vásárló bejelentésére ellenőrzést tartott július 28-án az áruházunkban. Mivel a vizsgálat során a kérelemmel kapcsolatosan jogsértést nem állapított meg, megszüntette az eljárást – állt elő az áruház álláspontjával az igazgató, majd hozzátette: az áruház őrszolgálatát megbízási szerződés alapján látja el egy külső cég, amelynek vezetőivel még akkor egyeztették az ügy részleteit annak érdekében, hogy a jövőben elkerüljék az ehhez hasonló félreértéseket.

Exit mobile version