Beszállítói problémák miatt már két hete nem tudják a teljes pékáruválasztékot kínálni a Tesco áruházai a vásárlóknak, amiről egy A4-es lapon is tájékoztatják a csalódott vevőket, de biztatásként megjegyzik, hogy dolgoznak a megoldáson.
A 24.hu rákérdezett a Tescónál a problémára, ahol azt elismerték. A vállalat válaszában közölte, hogy a vásárlók jobb kiszolgálása érdekében a közelmúltban átalakították a félkész és fagyasztott termékek logisztikáját, ám az átállás a gondosnak ítélt előkészítés ellenére is nem várt problémákkal járt, emiatt nem tudják a félkész és fagyasztott élelmiszerek megfelelő elérhetőségét biztosítani boltjaikban. A megoldáson tényleg gőzerővel dolgoznak.
A Tesco kiemelte, hogy az alapvető pékáruk (kenyér, kifli és zsemle) minden áruházukban folyamatosan elérhetők, a hipermarketek túlnyomó többségében a teljes pékáruválaszték több mint feléből (több mint 100 féle termék) megfelelő és stabil a kínálat.
A Tesco arra törekszik, hogy a félkész alapanyagból helyben sütött „kulcspéktermékek” folyamatos elérhetőségét minél előbb garantálni tudja. Amíg ez nem teljesül, ezúton is elnézést kérnek az okozott kellemetlenségért – írja a 24.hu.