5 tipp, hogy hogyan lendítsd fel a szépségszalonod forgalmát! (x)

hirdetés | 2020. Február 03.
Szépségszalonba szinte mindenki jár, azonban nem mindenki hűséges a megszokott fodrászához, manikűröséhez, vagy éppen kozmetikusához. Pedig egy szalon akkor tud igazán jövedelmezően működni, ha tele van törzsvendégekkel és ezáltal kiszámítható bevétellel rendelkezik. Éppen ezért érdemes néhány apró trükkel, kedvességgel még vonzóbbá tenni a szolgáltatásainkat és elérni, hogy vendégeink szívesen térjenek be hozzánk időről időre. Ehhez adunk néhány tippet az alábbiakban.

Legyen hívogató a szalon megjelenése!

Bármilyen minőségi szolgáltatást nyújtasz, egy lehangoló, ódivatú, vagy esetleg piszkos környezet mindenkinek elveszi a kedvét a szépüléstől. Elengedhetetlen, hogy a szépségszalonod tükrözze azt a színvonalat, amelyet a vendégeidnek nyújtasz, mind higiéniában, mind megjelenésben. Legyen összhangban a szalon színvilága, designja és berendezése is azzal, amit képviselni szeretnél a munkáddal. Ez jelenthet akár egységes egyenruhát, egy kényelmes és ízléses kanapét vagy egy kis saját logóval ellátott kártyát, amelyre a vendéged következő időpontját írhatod fel. A lényeg a harmónia, amelyben mindenki szinte otthon érezheti magát.

 

Legyél aktív a weben!

Manapság a legtöbb ember az interneten tájékozódik, ha valamilyen szolgáltatást szeretne igénybe venni. Éppen ezért fontos, hogy egy weboldalon vagy akár Facebook-, Instagram-oldalon is elérhető legyen a szépségszalonod. Mindezt pedig akár egy online foglalási rendszerrel is kiegészítheted, ami megkönnyíti a bejelentkezést a vendégek számára, nem beszélve arról, hogy neked sem kell napközben a telefonokkal bajlódni. Az egyes felületeken frissítsd rendszeresen a tartalmat és tedd fel referenciamunkáidat, amelyek garantáltan bevonzzák majd a látogatókat.

Hűségprogram, nem csak a törzsvendégeknek

Mindenki szereti, ha valamilyen kedvezményben részesülhet vásárlásai során, de egy hűségprogram kialakítása sok energiát, logisztikát és nem utolsósorban anyagi ráfordítást igényel. 2020-ban azonban egy magyar fejlesztés elérhetővé teszi a jövő fizetőrendszerének keretein belül, hogy vendégeink készpénz helyett egy mobilalkalmazás használatával azonnali biztonságos fizetést használjanak QR-kód segítségével. A BlockBenPay különlegessége az, hogy bevételeinket és kiadásainkat egy aranyalapú rendszeren belül kezelhetjük, amely azt is lehetővé teszi, hogy vendégeink aranytartalékaikat is növeljék a vásárlások után járó – általunk meghatározott százalékú – aranyalapon számolt visszatérítésnek köszönhetően. Így nem kell saját hűségprogram, hiszen a BlockBenPay megoldja ezt helyettünk, nekünk pedig csak annyi a dolgunk, hogy díjmentesen regisztráljuk üzletünket a rendszerben.

Apró kényelmi szolgáltatások a vendégeknek!

Cukorka az asztalon, kávé vagy tea a frissen érkezőknek, fejmasszázs a hajmosás végén, kézápoló pakolás a manikűr mellé. Ezek mind olyan apróságok, amelyek nem, vagy alig igényelnek anyagi ráfordítást, mégis olyan kedves gesztusok, melyek jól esnek a szépülni vágyó látogatóknak és segíthetnek abban, hogy szívesen visszatérjenek üzletünkbe. Legyél kreatív és gondold át, hogy te mivel tennéd még komfortosabbá a vendégeid szépülését!

 

Legyél képben a legújabb trendekkel!

A minőségi szolgáltatás alap, de ahhoz, hogy a vendégeid biztonságban érezzék magukat a kezeid között, arra is szükség van, hogy lássák, te mindig képben vagy a szakma legfrissebb újdonságaival. Képezd magad, vegyél részt tanfolyamokon, inspirálódj! Garantáltan legközelebb is hozzád mennek majd szépülni, ha lépten-nyomon dicséretet kapnak a trendi körmükre, sminkjükre vagy frizurájukra a vendégek!

Exit mobile version