A koronavírus terjedésére tekintettel felfüggeszti ujjszopogatós reklámját a KFC

nlc | 2020. Március 13.
A KFC is belátta, nem ez a megfelelő idő egy ilyen kampány adásba küldésére,

A KFC felfüggeszti februárban elindított finger-licking good nevű tévé- és kültéri kampányát Nagy-Britanniában. A hirdetések fő problémája, hogy a rajta szereplők bőszen nyalogatják az ujjaikat. A londoni Mother ügynökség által fejlesztett kampány természetesen még a koronavírus-járvány előtt készült, ám mostanra elég negatív felhangot kapott, írta meg a Kreativ.hu. Úgy tudják, madnem 200 panasz miatt döntött így a cég.

Majdnem 200 panasz után vette le KFC a reklámot a koronavírus-járványra való tekintettel. Fotó: Aleks Dorohovich on Unsplash

„Nem ez a megfelelő idő egy ilyen kampány adásba küldésére, így inkább a szüneteltetése mellett döntöttünk. Viszont nagyon büszkék vagyunk erre a munkára, ezért egy későbbi időpontban újraindítjuk” – mondta el a KFC szóvivője az ügyről.

Az AdAge-nek a brit reklámfelügyeleti szerv (Advertising Standards Authority) szóvivője  azt mondta, eddig 163 panasz érkezett hozzájuk a KFC reklámja miatt az utóbbi időben. Elmondása szerint a KFC már a panaszok ismerete előtt elkezdett egyeztetni a hatóságokkal a legjobb megoldásról ebben a speciális helyzetben – írja a lap.

Aktuális híreink koronavírus témájában

Kiutasították Magyarországról a két iráni egyetemistát, akik balhéztak a karanténban

“Olyan ez mintha valaki beintett volna a világnak” – Karanténnapló a lezárt Olaszországból

Exit mobile version