Péter közel egy éven át volt a Vodafone ügyfélszolgálatának állandó vendége, ugyanis a szolgáltató rendszeresen akadályozta az életét különböző hibákkal és félreértésekkel.
Nem működő telefon, téves számla, amit nem sikerült sztornózniuk, jogtalan szolgáltatáskikapcsolás, beleszaromság…
– sorolta a férfi, aki a sorozatos hibákat megelégelve az NMHH-nál panaszolta be a céget, akik végül egyetértve Péter panaszaival 4,6 milliós bírságot szabtak ki a Vodafonera.
Péter kálváriája egy számhordozással kezdődött. Mivel nem jól állították be, állandóan ledobta a rendszer, és mivel a készüléket üzleti célra is használta, nem jött jól neki, hogy nem érték el az ügyfelek. A másik szálon pedig a szolgáltató irreális nagyságú, negyedmillió forintos számlát küldött ki neki, ami kapcsán hiába reklamált, nem igazán tudtak mit kezdeni vele. Elképesztő mennyiségű telefonos ügyintézés, és sok-sok hónap kellett ahhoz, hogy a férfi rendezni tudja az ügyeket, az NMHH-hoz csak azért fordult, mert a végén eldurrant az agya amiatt, mert a Vodafone nem akart kötbért fizetni neki. A 4,6 millió forintos jogerősen kimondott bírságot az NMHH tételesen így indokolta:
- kötbérfizetési kötelezettség késése miatti ismételt jogsértés: 1,5 millió forint
- tájékoztatási kötelezettség késése miatti ismételt jogsértés: 500 ezer forint
- panaszválaszadási kötelezettség késése miatti ismételt jogsértés: 1,1 millió forint
- díjreklamáció kivizsgálásának késve teljesítése: 500 ezer forint
- jogalap nélküli szolgáltatáskorlátozásban álló ismételt jogsértés: 1 millió forint
Péter kacifántos ügyének bicskanyitogató részletei a Telex cikkében olvashatók.