Addig szívatta Pétert a Vodafone, hogy 4,6 millió forintra bírságoltatta a céget

Á.K. | 2024. Augusztus 19.
A kisember kontra nagyvállalat „háborúban” kivételesen a kisember győzött.

Péter közel egy éven át volt a Vodafone ügyfélszolgálatának állandó vendége, ugyanis a szolgáltató rendszeresen akadályozta az életét  különböző hibákkal és félreértésekkel.

Nem működő telefon, téves számla, amit nem sikerült sztornózniuk, jogtalan szolgáltatáskikapcsolás, beleszaromság…

– sorolta a férfi, aki a sorozatos hibákat megelégelve az NMHH-nál panaszolta be a céget, akik végül egyetértve Péter panaszaival 4,6 milliós bírságot szabtak ki a Vodafonera.

A Vodafone egyik budapesti üzlete (fotó: MTVA/Bizományosi: Róka László)

Péter kálváriája egy számhordozással kezdődött. Mivel nem jól állították be, állandóan ledobta a rendszer, és mivel a készüléket üzleti célra is használta, nem jött jól neki, hogy nem érték el az ügyfelek. A másik szálon pedig a szolgáltató irreális nagyságú, negyedmillió forintos számlát küldött ki neki, ami kapcsán hiába reklamált, nem igazán tudtak mit kezdeni vele. Elképesztő mennyiségű telefonos ügyintézés, és sok-sok hónap kellett ahhoz, hogy a férfi rendezni tudja az ügyeket, az NMHH-hoz csak azért fordult, mert a végén eldurrant az agya amiatt, mert a Vodafone nem akart kötbért fizetni neki. A 4,6 millió forintos jogerősen kimondott bírságot az NMHH tételesen így indokolta:

Péter kacifántos ügyének bicskanyitogató részletei a Telex cikkében olvashatók.

Exit mobile version