Új, korszerû termékcsalád a GLOBUS palettán

nlc | 2002. November 12.
A GLOBUS idei nagy újdonsága a mikrohullámú sütõben melegíthetõ, könnyen elkészíthetõ, igényes megjelenésû "Földkerekség ízei" termékcsalád.






Mexikói chilis bab
A jelenlegi hat termék, melyek a nemzetközi konyha ízeit idézik:

• Csirkehús édes-savanyú mártásban
• Mexikói chilis bab
• Csevapcsicsa paradicsommártásban
• Csirkehús Budapest módra
• Sertéshús provanszi módra
• Görög rizseshús

Funkcióját tekintve a GLOBUS mikrózható készételcsaládja új, magasabb igényeket is kielégítő prémiumtermékekből áll, amelyek a mai rohanó világban az elfoglalt emberek számára biztosítják a gyors ebéd vagy vacsora lehetőségét.







Sertéshús provanszi módra
A fogyasztók kényelmét szolgálva először sikerült egyszerre megvalósítani három alapvető célkitűzést: a kezelés egyszerűségét, az előkészítés gyorsaságát és az egyedülálló minőséget.

A termékek tartósítószert nem tartalmaznak, az ízvilág minőségének megőrzését kizárólag a szigorú higiéniai és technológiai követelményeknek megfelelő hőkezeléses eljárás és a légmentes zárás garantálja.

És még valami: a GLOBUS készételgyártásban szerzett több évtizedes tapasztalata. Ha ezek a tényezők egymást erősítik, talán már nem tűnik annyira meglepőnek, hogy nemrég a termékcsalád három tagja is a Magyar Termék Nagydíj okleveles elismerésében részesült.







Csevapcsicsa paradicsommártásban
A változatos ízekre biztosíték a receptúrákat összeállító nemzetközi hírű mesterszakácsok folyamatos közreműködése. További előnye a terméknek, hogy különleges tárolás nélkül is 1 évig eltartható, ezáltal rendkívül sokféle felhasználási alternatívát nyújt fogyasztói számára.

Az igényes és tetszetős design elegáns megjelenést biztosít a készételeknek, amelyek a mikrohullámú sütőben történt rövid melegítést követően gyorsan és egyszerűen tálalhatók és a környezetbarát műanyag menütálból azonnal fogyaszthatók.







Görög rizseshús
A fő vásárlói célcsoport az új készételcsalád esetében a 18-35 éves, döntően városi, átlagosnál magasabb jövedelemmel rendelkező, főként egyedülálló fogyasztók, akik jellemzően a felgyorsult életstílust követik, táplálkozási szokásaikban is, ezért hajlandóak a konyhaművészet időigényét a kényelem oltárán feláldozni, áldozatukért cserébe azonban változatos, minőségi ételeket szeretnének fogyasztani.
Exit mobile version