Így tehetünk panaszt a romlott hús miatt

nlc | 2012. Március 27.
Eddig csak bosszankodtunk, vagy legfeljebb a csemegepultossal, netán az üzletvezetővel vitatkozhattunk, ha "gyanús árut" találtunk a boltban. Most azonban itt a zöld szám – zöld párizsi ellen.

Mostantól ingyenes számon tehet bárki bejelentheti panaszát, ha az élelmiszerláncok boltjaiban szabálytalanságot észlel a romlott hús miatt. A bejelentéseket a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) fogadja. A telefonvonalat a húsvéti bevásárlásokra időzítették, de az ünnep után is marad a lehetőség.

Persze nem lehet csak úgy vaktában „feljelentgetni”, meg kell adni a vásárlás helyét, idejét, az élelmiszer és a gyártó pontos megnevezését; a termék gyártási számát, valamint minőség-megőrzési idejét.

A telefonszám (06-80/263-244) hétfőtől csütörtökig 8:00-tól 16.30-ig, pénteken 8:00-tól 14:00-ig él, de különösen éber fogyasztók hívásait éjszaka üzenetrögzítő fogadja.
A hatóság ígéri, hogy szakemberei gyorsan, célzottan reagálnak majd a problémákra.

 

Exit mobile version