Hét óra alatt több mint 90 ezren nézték meg a Lonely Planet magyar fürdőket bemutató, alább is látható videóját, több mint kétezer like-ot (és hasonló érzelemkifejezőket) adtak a felhasználók a látványra, és több mint 700-an szóltak hozzá (ezek a számok drámaian növekedhetnek attól függően, hogy ki mikor néz rá az említett posztra).
A két és fél perces összeállítás a világ elsőszámú útikönyv-kiadójának 1,7 milliós rajongótáború Facebook-oldalára került ki, és a hozzászólások nagy része abból áll, hogy a userek a barátaik, rokonaik, ismerőseik nevét tagelve hívják fel a figyelmet a pazar tartalomra, illetve olvasható ilyen komment is:
„Légyszi, menjünk vissza”.
A filmből kiderül, hogy a fürdőkultúra a kezdetek óta fontos Magyarországon, és hogy egy turista számára egy termálmedence meglátogatása remek módja a magyar kultúrával és történelemmel való ismerkedésnek – hogy az egészségügyi hatásokról ne is beszéljünk.
Elsőként természetesen Európa legnagyobb fürdőkomplexumát, a Széchenyi gyógyfürdőt említi a film,
igaz, a narrátor „Setsenyit” mond, de a képek és a szövegkörnyezet alapján be tudjuk azonosítani.
Kuriózumként említi, hogy egyesek még sakkoznak is a vízben, és hogy a szabadtéri medence még télen is használható. Ezek után a Gellért fürdő magasztalása következik, kiemelve az építészeti remekművet:
„mintha egy katedrálisban fürdőzne az ember”,
és végül a Rudast is méltatják.
Miközben e sorokat írtuk, a videó megtekintéseinek száma további 5 ezerrel nőtt.