A magyar Nanushka a világ 12 legjobb divatmárkája között

Magyarországkúl | 2018. Január 10.
Az amerikai szakértő által összeállított listában az év leginkább figyelemre méltó márkái között van a hazai Nanushka is. Pedig már majdnem csődbe mentek.

Feltörekvő márkák, amelyekre érdemes lesz figyelni 2018-ban – ezzel a címmel jelent meg cikk hétfőn az amerikai Forbes.com-on, és 12 divatmárkát sorol fel, köztük a magyar Nanushkát –  hírt a magyar Forbes.hu tette közzé.

„Habár a Budapesten nevelkedett márka már vagy egy évtizede jelen van a piacon, az esztétikája most relevánsabb, mint valaha. Sándor Szandra márkája, a Nanushka a minimalista álom, célja a szépség új, laza megközelítése könnyen hordható dizájn és feminin hatások által” – írja a forbes.comon a külsős szerző (egy New York-i divatőrült), és idézi a tervezőt: „ha a ruha arra készül, hogy használjuk, akkor gyönyörű lesz”.

Ez a tervezői márka volt az első a magyarok közül, amelybe tőkealap komoly pénzeket invesztált. A csapat alatt azonban 2016-ban kisiklott a sikervonat.

„Én soha nem gondoltam, hogy vége lesz” – mondja most Szandra, párja és új ügyvezetője, Baldaszti Péter szerint tényleg hetekre voltak attól, hogy be kelljen zárniuk.

Ehhez képest mostanra fordult a kocka. „Most egy szezonban bekerültünk előbb a londoni Browns-hoz, aztán a Net-a-Porter-höz, és már lehet látni, ahogyan jönnek a többiek” – lelkesedik fel Szandra. „A Net-a-Porter webáruház a világ 350 luxusmárkáját kínálja, egy szezonból rendel annyit, mint korábban a top húsz ügyfél összesen. A Harrod’s az előző szezonban azt mondta, hogy ez nem egy neki való márka. Most, hogy meglátták, hogy mások is jönnek, visszajöttek és összerakták a megrendelésüket.”

Eddig jók a visszajelzések: például 2017. novemberben a Lafayette-ben, olyan szomszédok között, mint a Kenzoo, a Carven, az Isabelle Maron, a forgalmuk a legjobbaké között volt. Összességében 2017-re 700-800 millió forintos árbevételt várnak.

Exit mobile version