Nyári kültéri kampányt indított a Coca-Cola: Budapest egyes villamosmegállóiban interaktív citylight posztereket helyeztek el, hogy az utazók „a nyárhoz és a napszakhoz illő hangulatos slágerekkel” hangolódhassanak a bulizásra – írja a Kreatív.
Az interaktív posztereket a Széll Kálmán téren, a Margit híd budai hídfőjénél, a Nyugati pályaudvarnál és az Erzsébet téren rakták ki. A zenére vágyóknak csupán annyit kell tenniük, hogy csatlakoztatják a fülhallgatójukat, kiválasztják a nekik tetsző számot, és már élvezhetik is a muzsikát.
A bulizni induló vagy éppen buli után lazító utazók három – egy kora esti, egy késő éjszakai és egy hajnali – tracklistről válogathatnak. A cég olyan számokkal kedveskedik nekik, mint a Maroon 5-tól a What Lovers Do, az Imagine Dragonstól a Thunder vagy Kenrick Lamartól az All The Stars. A plakátokról azt is megtudhatják az arra járók, hogy hol van a legközelebbi italakció.