Nők Lapja Café best practice – Flipside banner

nlc | 2013. Május 13.
Piacvezető női portálként igyekszünk élen járni a kreatív hirdetési megoldásokban is, ezért folyamatosan szélesítjük megjelenési lehetőségeinek tárházát. A látványos, rendhagyó megoldások gyakran kiemelkedő eredményeket érnek el, az átlagos átkattintási arány többszörösét produkálják. A webes technológia fejlődésének köszönhetően ma már szinte csak a képzelet szab határt egy-egy kreatív megszületésének.

A Nestlé Flat belly programját népszerűsítő banner a Nők Lapja Café nyitóoldalán jelent meg. A hirdetést a user egyszerűen nem hagyhatta figyelmen kívül:  a nyitóoldal bokszából ledőlő videotartalom a kellemes zenével együtt megragadta és megtartotta a látogató figyelmét. A Flipside banner 2,03%-os CTR-rel magasan az átlag felett teljesített.

Médiaügynökség: MEC

  • Címkék:
  • nlc
Exit mobile version