Nők Lapja Café best practice – Nestlé gabonapehely

nlc | 2013. Július 31.
A flip side videós megjelenést egy háttérátszínezés egészítette ki, melyet nem lehetett nem észrevenni. A hirdetés sikerét mutatja, hogy a felhasználók több mint kettő százaléka kattintotta le.

Piacvezető női portálként igyekszünk élen járni a kreatív hirdetési megoldásokban is, ezért folyamatosan szélesítjük megjelenési lehetőségeink tárházát. A látványos, rendhagyó megoldások gyakran kiemelkedő eredményeket érnek el, az átlagos átkattintási arány többszörösét produkálva. A webes technológia fejlődésének köszönhetően ma már szinte csak a képzelet szab határt egy-egy kreatív megszületésének.

A Nestlé májusi különleges megjelenése a Nők Lapja Café nyitóoldalán a Flat Belly fitness gabonapelyhet népszerűsítette. A flip side videós megjelenést egy háttérátszínezés egészítette ki , melyet nem lehetett nem észrevenni. A hirdetés sikerét mutatja, hogy a felhasználók több mint kettő százaléka kattintotta le.

Médiaügynökség: MEC Interaction
UU CTR: 2,03%

Exit mobile version