Nők Lapja Café best practice – Persil layer

nlc | 2013. November 27.
Piacvezető női portálként igyekszünk élen járni a kreatív hirdetési megoldásokban is, ezért folyamatosan szélesítjük megjelenési lehetőségeinek tárházát.

A látványos, rendhagyó megoldások gyakran kiemelkedő eredményeket érnek el, az átlagos átkattintási arány többszörösét produkálva. A webes technológia fejlődésének köszönhetően ma már szinte csak a képzelet szab határt egy-egy kreatív megszületésének. 

A Henkel augusztusi különleges megjelenése a Nők Lapja Café Sztárok rovatán a Persil folteltüntető termékét népszerűsítette. A 800×600 px méretű layert egy 300×600 banner egészítette ki.  A célcsoportnak szóló hirdetés sikeres volt, a felhasználók közel három százaléka kattintotta le.

Médiaügynökség: OMG Hungary
Layer UU CTR:  2,77%

Exit mobile version