Boldog születésnapot kívánunk a piacvezető női site*-nak, boldog születésnapot magunknak! Jó tizennyolc évünk volt, néha nem boldog, néha csak elégedett – és hát nyilván voltak nekünk is rossz pillanataink. De kell-e vágynunk többre az élettől, mint hogy napjaink többségét lendületesen kezdjük és nyugodtan fejezzük be? Ezt az élményt igyekszünk adni az olvasóinknak is: jó döntésekkel, komoly pillanatokkal és nagy nevetésekkel teli napokat. És… még legalább tizennyolc ugyanilyet magunknak!
*Gemius-DKT: 2018 - 2019 Q1 (15+ belföld, total havi egyedi látogató)
Naponta ötszázezer embert megszólítani hatalmas felelősség – olyan ez, mint ha csaknem félmillió nő kérne tőled tanácsot nap mint nap. Csak hiteles, jó és megalapozott válaszokat adhatsz, nem bagatellizálhatod senki problémáját, mindennek utána kell járnod, az összes szempontot mérlegelned kell. Őszintének kell lenned, nem festhetsz hamis képet. .
18 – nominálisan nem kerek szám, mégis, mindenki számára meghatározó mérföldkő. Egy online termék esetén hatalmas siker, visszaigazolás arra, hogy a site képes a folyamatos megújulásra, változásra, és mindezt oly módon, hogy stabil piacvezető szerepe nem kérdőjeleződik meg.
Ugyan már, kimegyünk az utcára, találomra megszólítunk embereket, és azt gondoljátok, tudják, mi az az NLC? És még olvassák is?! Naná!
2001
Helyezkedjetek el a fotelben, mert most visszareppenünk a régmúltba. Kicsivel a dinoszauruszok kihalása után vagyunk, amikor Vágási Feri már beszállt az internetbe. Mi is beszálltunk ugyanis. Nők lapjás újságírók voltunk, és Bus István kollégámban (ma a Playboy főszerkesztője) felvetődött: mi lenne, ha csinálnák egy Nők Lapja site-ot. . Tovább »
2003
2003 novemberében lettem a Nők Lapja Café főszerkesztője, két és fél évet voltam távol mikor az első gyerekem született, majd 2015 tavaszán búcsúztam el végleg a portáltól és a csapattól. Tovább »
2010
2010 és 2012 között voltam a Nők Lapja Café főszerkesztője. A feladat az volt, hogy egy képernyőn olvasható életmódmagazinból alakítsunk ki egy elsősorban nőknek szóló, széles spektrumú, modern site-ot, ami sikerült, igaz, a stáb útközben teljesen lecserélődött. Tovább »
Ugye, nem lenne túl hiteles, ha mi beszélnénk arról, mitől jó az NLC és mitől jó itt dolgozni. Épp ezért nem mi beszélünk, hanem kiadónk, a Central Médiacsoport munkatársai – rólunk.
Mai témánk… - igen, egy volt. Akkoriban úgy látszik, a fantasyvilág érdekelte az olvasókat. De másnap már a segélyakciók (holnapi témánk). Hát, nem mondhatni, hogy nagy volt a hírverseny… A dizájn pedig? Hm. Nevezzük dizájnnak.
Mogyorókrémes receptek, karácsonyi zöldek, szépséglexikon: igen, magazinosak voltunk, ahogy akkoriban szerették. És beindult a nagy bögre-gate is: pirosat, lilát és zöldet lehetett nyerni.
Mogyorókrémes receptek, karácsonyi zöldek, szépséglexikon: igen, magazinosak voltunk, ahogy akkoriban szerették. És beindult a nagy bögre-gate is: pirosat, lilát és zöldet lehetett nyerni.
Úgy látszik, bejött nektek a rózsaszín: maradhatott. Beindult a később nagy karriert befutott ’Kipróbáltuk’ sorozat, és külön rovatott kapott Soma valamint a narancsbőr. Egyre több „szolgáltatófül” jelent meg az oldal tetején: a szakértők, a játék és a fórum alap, de munkát és párt is segítettünk keresni az olvasóknak.
Ó, ez a gyönyörű mályva! Ugye, hogy gyönyörű volt? Persze valaki szerint kávészín… Itt látni, hogy már ráfordultunk az Adventre. Karácsonyi különkiadásunk ezek után minden évben nagy dobás volt: nyártól kezdve többen is dolgoztak rajta – nem túlzás. És látjátok? Már nem egy címlapsztorink volt ám naponta, hanem sok-sok. Beindult a lapozás.
Alsóörsi lövöldözés, balkezesek világnapja és Kriszta a Szigeten - már van Café TV! Sztárszerzőket is behoztunk: hétről-hétre különvéleményt fogalmazott meg Soma, Für Anikó, Peller Mariann… A horoszkóp pedig pörög, mint mindig.
Na, de ebben az évben már tényleg, és visszavonhatatlanul és nagyon modernizálódtunk. Eltűnt a sok keret, lett sok lekerekített sarok, maradt viszont a háttérben egy egész lufierdő – a színek szerelmeseinek. Hármas slide forgott a címoldal tetején, voltak felcímek, alcímek, leadek, hurkák… A fejlesztők minden eddiginél profibb eszközökkel segítették a munkánkat. De ugye, nektek is tetszett?
Kajári és Pácsonyi főz: még nem főszerkesztő a főszerkesztő, de már ő uralja a nyitót. Van dinamikus hírsorunk, a legjobb cikkeket pedig külön kiemeltük nektek, hogy ne kelljen sokat böngészni. Külön boxot kapott a Cafeblog, írhatott bárki, aki kedvet érzett hozzá. A legjobbakat pedig jutalmaztuk.
Micsoda letisztultság! Maradt egy kis pink, de mellette hangsúlyos lett a fekete: már rég nem félünk felvállalni a komoly oldalunkat. A nyilvános szoptatás már akkor is slágertéma volt, de a celebvilág villantásai mellett sem mentünk el. Egyre több mindent mondtunk el szöveg helyett képben és videóban.
Annyira jó, nem? A színek már nem a formában, hanem a tartalomban jelennek meg. Már nem is győzzük újságíróval: egyre bővül a csapat. Példaoldalunkon minden a karácsonyról szól, és látni karitatív énünket is: ügyeket vállaltunk fel, embereket támogattunk, adományoztunk. Ahogy ez azóta is fontos nekünk.
Egyre többet járunk vidékre, egyre több a riportunk, egyre többet fotózunk nektek. Erős a hírsorunk, és rajta tartjuk a szemünket a külföldön is. Ti pedig összefogtatok Ricsi apukájáért, hogy ki tudja hozni a fiát a kórházból. Szellem, test és lélek: - mályvában vagy pinkben - igyekszünk mindet táplálni. Immár tizennyolc éve.
1 408 000
oldalletöltés/ nap*
Gemius DKT, 2019/02 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet)
27%
exkluzív látogató*
Gemius DKT, 2018/02, (15+ belföldi közönség, nem=Nők, pc, mobil, tablet) heti átlag exkluzív elérés
501 000
napi RU*
Gemius DKT, 2019/02 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet)
De tudjátok, mit? Mi is beszélünk. Miért ne mondanánk el épp itt, hogy milyen jó az NLC és hogy milyen jó itt dolgozni?
Később hozzánk érkező kollégák közül mindenki hallott a rejtélyes, jóságos jós-ormányosról. Nehéz elképzelni, hogy mi is lehet ez, úgyhogy megmutatjuk. Igen, jósol. Igen, ormányos. Tudom, így, nagykorúságunk küszöbén egészen hihetetlen, hogy mik voltak...