NLC 18

Boldog születésnapot kívánunk a piacvezető női site*-nak, boldog születésnapot magunknak! Jó tizennyolc évünk volt, néha nem boldog, néha csak elégedett – és hát nyilván voltak nekünk is rossz pillanataink. De kell-e vágynunk többre az élettől, mint hogy napjaink többségét lendületesen kezdjük és nyugodtan fejezzük be? Ezt az élményt igyekszünk adni az olvasóinknak is: jó döntésekkel, komoly pillanatokkal és nagy nevetésekkel teli napokat. És… még legalább tizennyolc ugyanilyet magunknak!

*Gemius-DKT: 2018 - 2019 Q1 (15+ belföld, total havi egyedi látogató)

Pácsonyi Daniella

Pácsonyi Daniella

Főszerkesztő

Naponta ötszázezer embert megszólítani hatalmas felelősség – olyan ez, mint ha csaknem félmillió nő kérne tőled tanácsot nap mint nap. Csak hiteles, jó és megalapozott válaszokat adhatsz, nem bagatellizálhatod senki problémáját, mindennek utána kell járnod, az összes szempontot mérlegelned kell. Őszintének kell lenned, nem festhetsz hamis képet. .

Megnyugtató tudni, hogy a nap végén a site-nak szerepe volt sok száz fontos döntés megszületésében. Családanyák vagyunk, kettesben élők vagy épp szinglik, fiatalok vagy még fiatalabbak, városban lakunk vagy vidéken, de mindannyiunk elé naponta számos fontos dilemma kerül. Komolyak vagyunk hát és felelősségteljesek, gondolkodunk magunkról és másokról, sorshelyzetekről és a világ dolgairól. De ne legyünk álszentek: nem csupán közéleti kérdésekkel foglalkozunk két orosz regény és az esti színház között. Nem közösségi oldalt készítünk, ahol csak a szépet és jót látni, viszont az összes nehézség közepette sem akarunk elfeledkezni róla, hogy létezik a szép és a jó. Divattal, receptekkel, sztárhírekkel kapcsolódunk ki azért, hogy másnap új lendülettel kezdjünk egy újabb félmilliós napot. Olyat, amiben a rengeteg ismeret közepette mi is, az olvasók is jól érzik magukat

Tovább olvasom
Kisszekelyi Veronika

Kisszékelyi Veronika

Termékmenedzser

18 – nominálisan nem kerek szám, mégis, mindenki számára meghatározó mérföldkő. Egy online termék esetén hatalmas siker, visszaigazolás arra, hogy a site képes a folyamatos megújulásra, változásra, és mindezt oly módon, hogy stabil piacvezető szerepe nem kérdőjeleződik meg.

Az évek során az NLC prémium tömegtermékké vált, sajátos színfoltja a magyar internetnek, hiszen a volumengyártást, tömegelérést ötvözi a prémium minőséggel.

Óriási kihívás, egyben felelősség ez a napi munka során. Inspiráló és előremutató, hiszen minden rövidebb akció vagy hosszabb stratégia tervezésekor a fejlesztés, a sales és a szerkesztőség ideális összhangját megtartva kell megfelelni a két jelzőnek.

Állandó körforgásban, pezsgésben élünk az olvasói és a hirdetői piaccal valamint a technológiai kihívásokkal. Elemezzük a múltat, megéljük a jelent, követjük a trendeket és tervezünk a jövőre.

Tovább olvasom
18-as lufi

Az utca embere és mi

Ugyan már, kimegyünk az utcára, találomra megszólítunk embereket, és azt gondoljátok, tudják, mi az az NLC? És még olvassák is?! Naná!

Ahogy a szemtanúk látták

Kollégáink „a házban”

Ugye, nem lenne túl hiteles, ha mi beszélnénk arról, mitől jó az NLC és mitől jó itt dolgozni. Épp ezért nem mi beszélünk, hanem kiadónk, a Central Médiacsoport munkatársai – rólunk.

Az NLC számokban kifejezve

1 408 000

oldalletöltés/ nap*

Gemius DKT, 2019/02 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet)

27%

exkluzív látogató*

Gemius DKT, 2018/02, (15+ belföldi közönség, nem=Nők, pc, mobil, tablet) heti átlag exkluzív elérés

501 000

napi RU*

Gemius DKT, 2019/02 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet)

Mi vagyunk az NLC

De tudjátok, mit? Mi is beszélünk. Miért ne mondanánk el épp itt, hogy milyen jó az NLC és hogy milyen jó itt dolgozni?

BögrEvolúció

Játssz velünk!

Később hozzánk érkező kollégák közül mindenki hallott a rejtélyes, jóságos jós-ormányosról. Nehéz elképzelni, hogy mi is lehet ez, úgyhogy megmutatjuk. Igen, jósol. Igen, ormányos. Tudom, így, nagykorúságunk küszöbén egészen hihetetlen, hogy mik voltak...

Lufik