Ez az első alkalom, hogy a svéd áruházlánc egy kiegészítő márkával működik együtt, és a kollaboráció megünneplése céljából a Jimmy Choo egy, a H&M számára készített, a kiegészítőkhöz illő női ruhakollekció megtervezésével terjeszti ki tervezői skáláját. További izgalmas hír, hogy az együttműködés keretében bemutatásra kerül egy cipőkből, táskákból és kiegészítőkből álló férfi kollekció is.
– Megtisztelő volt számunkra a H&M-mel együttműködő divatóriások sorába lépni, és divatkövető, elegáns nők számára kollekciót tervezni, valamint néhány nagyszerű férfi terméket is elkészíteni – mondja Tamara Mellon, a Jimmy Choo alapítója és elnöke. – A Jimmy Choo egy kifinomult, modern, könnyen elérhető és ragyogásban gazdag kollekciót hoz majd az üzletekbe!
A Jimmy Choo márkanév 1996-os megalapítása óta olyan fenomenális sikert arat, hogy a márkanév mára a populáris kultúra részévé vált – ha azt mondjuk, Jimmy Choo, akkor mindenki tudja: cipőkről van szó. A Jimmy Choo cipők a hollywoodi vörös szőnyeg meghatározó szereplői, és az Oscar-díj átadók olyan kitüntetett színésznői viselték, mint például Cate Blanchett, Halle Berry és Hilary Swank és sokan mások.