Madonna saját divatmárkát indít

nlc | 2011. November 05.
A popdíva eddig elsősorban tiniknek és a kora huszonéveseknek tervezett ruhákat. A jövőben azonban ez másképp lesz.
Madonna divatmárkája az érett nőket célozza

Miután lányával, Lourdesszel létrehozta és befuttatta a tinédzsereknek szánt Material Girl márkát, Madonna egy újabb hasonló projekt beindításán dolgozik, melynek azonban már ő maga lesz az arca. A Truth or Dare névre keresztelt új márka a felnőtt, érett nőket, egészen pontosan a 27 és 50 év közötti korosztályt célozza.

A márka debütáló terméke egy parfüm, már jövőre a boltokba kerül, ezután egy táskákból, fehérneműből és kiegészítőkből álló kollekció következik, majd jön az első ruhakollekció is.

„Az elmúlt néhány évben számtalanszor gondolkodtam egy saját divatmárka beindításán, a megfelelő időpont pedig most érkezett el” – áll Madonna sajtóközleményében.  

Exit mobile version