Az egyik nyertes végső fejesugrása az óriásplakát előtt Fotó: dailymail.co.uk |
Jennifer Lopez, Pippa Middleton, Jennifer Aniston – csak néhány világsztár azok közül, akiket az utóbbi időben meglehetősen bevállalós dekoltázzsal láthattunk. A csodamelltartót forgalmazó márka, a Wonderbra felmérése szerint a nőknek több mint az egynegyede szeretne a sztárokéhoz hasonló öltözékben megjelenni, de a kellő önbizalom hiányában csaknem ötven százalékuk nem meri ezt megtenni. Ezen a problémán szeretne segíteni most a legújabb csodamelltartó, amelyet Ultimate Plunge (Végső Fejesugrás) néven hoztak forgalomba.
A márka egyedülálló reklámkampányának részeként stílusosan fejest is ugrottak néhányan: a londoni óriásplakát előtt bungie-jumpingoltak azok a nyertesek, akik a cég online versenyén indultak. A három szerencsés versenyző egyenesen a márka reklámarca, Adriana Cernanova keblei közé zuhant.
A Wonderbra egyébként nem először áll elő hasonló, feltűnést keltő reklámmal: Eva Herzigova óriásplakátja, amelyen egyszerűen a „Helló, fiúk!” szlogen volt olvasható, leginkább az általa okozott karambolokról híresült el 1994-ben.