A 2007-ben piacra került Crocs gumiklumpák sikertörténete úgy tűnik, a végéhez közelít. Az elmúlt két évben közel a felére csökkent a cégnek a lábbeli értékesítéséből származó bevétele.
Hogy mentsék a menthetőt, változtattak a klumpa eredeti formáján, illetve új, hasonlóan kényelmes, ám valamivel formásabb modellekkel is bővítették a kínálatot, melyek azonban még mindig igencsak messze vannak a csinostól.
Az új dizájn |
„A Crocs jobban tenné, ha nem próbálna stílusosnak látszani, csak ahhoz ragaszkodnának, amihez a legjobban értenek: kényelmes klumpákhoz. Egyszerűen csak azt kellene hirdetniük, hogy a cipőik kényelmesek, ahelyett hogy mindenáron divatosnak akarják feltüntetni” – fogalmazta meg véleményét Nicole Mowbray divatújságíró.
A Crocs vezérigazgatója, John McCarvel ugyanakkor tartja magát ahhoz, hogy a márka él és virul: „Átalakultunk egy változatos, négy évszakos cipőmárkává, és még mindig a pályán vagyunk.”