Ez sokkal több, semmint egy egyszerű reklámkampány. A cél az volt, hogy három kortárs, egyedi és személyes látásmód álljon a 2014-2015-ös őszi–téli kollekció mellett.
Stílusgyakorlatként a három kortárs fotográfus megosztotta személyes, nagyon is pontos elképzelését a mai modern divatról, készségesen beleegyezve ebbe az élvezetes, ugyanakkor kockázatos játékba, mellyel egyéni látásmódjukat a kritikusok metsző tekintete elé engedik. Ez az első alkalom, hogy olyan felkérést fogadtak el, amelynek végeredményében munkájuk egy másik nagyszerű fotográfus alkotásán tükröződik majd. Ez a reklámkampány így egy hibrid trilógiává vált, Annie Leibovitz, Juergen Teller és Bruce Weber együttes látomásává.
Mindhárman fotográfusok, művészek, a modern idők kommentátorai, mindannyian hatalmas szabadságot kaptak Nicolas Ghesquière-től, nemcsak arra, hogy kollekcióját újraértelmezzék, de egyúttal a divatról, elsősorban a kortárs divatról alkotott elképzeléseiket is saját jelentéssel ruházzák fel.
A “Series 1” egy csavart labda – a középpontban a képek állnak, melyek példátlan, határok nélküli kifejezési formában gördítik tovább a dolgokat. A “Series 1” egy meghívás a tervező vízióinak, a ruhák és a divatkollekció világába. A divat a vitázás egy formája, ezért a Louis Vuitton a legnagyobb vizuális “gondolkodókat” kérte fel, hogy osszák meg látomásukat erről a sokoldalú témáról. Annie Leibovitz, Juergen Teller és Bruce Weber három fotográfiai történetet hozott létre, egy napon, egy időben, nagyon eltérő helyszíneken.
• Bruce Weber Liya Jedebe, Jean Campbell és Kristin Liljergen modelleket kapta lencsevégre Miamiban.
• Juergen Teller kamerája előtt Freja Beha állt modellt a Velencei Giardini della Biennale skandináv pavilonjában.
• Annie Leibovitz Charlotte Gainsburgról készített képeket New Yorkban Ellsworth Kelly, Brice Marden művészek stúdiójában, illetve a Storm King Art Centerben.
Tudj meg még többet és nézd meg a fotózáson készült videót a VoilaMode blogon!