Sikeresebbek azok a reklámok, amelyekben férfi szerepel

nlc | 2015. Május 08.
A sztereotípiák szerint egy alulöltözött nővel bármit el lehet adni. Valójában azonban férfiakkal érdemesebb reklámozni. Híres férfiakkal pláne.

Egy marketingtechnológiákkal foglalkozó cég 40 000 online hirdetést elemzett, és arra jutottak, hogy 670 százalékkal hatékonyabbak azok a reklámok, melyekben egy férfi híresség szerepel, mint azok, melyekben egy női celeb.

Kiderült az is, hogy a reklámokban gyakrabban szerepelnek férfiak, mint nők, még ha úgy is tűnik, hogy ez fordítva van. Ez a sztárokkal készült hirdetésekre is igaz, ugyanis a reklámokban 41 százalék a férfi hírességek jelenléte, és csak 8 százalék a nőké.

Azoknál a reklámoknál azonban, melyekben férfiak és nők vegyesen szerepelnek, sikeresebbek azok, melyekben kizárólag nők tűnnek fel.

Forrás: metro.co.uk

Exit mobile version