Az év 5 legszimpatikusabb divatkampánya

nlc | 2015. December 25.
A divatipar egyre inkább felismeri, hogy a nem szokványos dolgok is igazán szépek. Egyre gyakoribbak a profi, szabványos modellek helyett valódi, összetéveszthetetlen egyéniségekkel készülő divatkampányok. És ez így van jól.

#ImNoAngel

Az év 5 legszimpatikusabb divatkampánya

A Lane Bryant plus size márka, #ImNoAngel (Nem vagyok angyal) címmel indított tavasszal kampányt, mellyel egyrészt a legújabb kollekciójukat népszerűsítették, másrészt pedig azt üzenték, hogy bizony nem minden nő olyan vékony, mint a Victoria’s Secret angyalai. 

Down-szindrómával a divatiparban

A 18 éves, Down-szindómás Madeline Stuart májusban azzal került be a köztudatba, hogy kijelentette: modell szeretne lenni. A lány korábban túlsúllyal küzdött, amitől egészséges életmód és sport segítségével sikerült megszabadulnia. Az elszánt tini története felkeltette a Manifesta nevű fitneszruházati márka döntéshozóinak figyelmét is, és felkérték, hogy legyen a reklámarcuk.

Madeline azóta további komoly sikereket is elért, többek között szerepelt a New York-i divathéten, és végigcsinált egy triatlonversenyt is.

Instagramról divatkampányba

Az igencsak fiatalos nagymama Baddie Winkle tavaly április óta posztol magáról fotókat az Instagramra, lehengerlően vagány szettekben. Itt figyeltek fel rá a DimePiece divatmárka illetékesei is, akik felkérték, hogy legyen a cég reklámarca és -teste. Baddie pedig simán bevállalta.

Hátrányból előny

A 20 éves Chantelle Brown-Young 4 éves kora óta a vitiligo nevű betegséggel él, melynek következtében foltokban kifehéredik a bőre. A lánynak rengeteg megaláztatást kellett elviselnie a foltjai miatt, többek között zebrának, tehénnek csúfolták. Voltak idők, amikor annyira elkeseredett az állapota miatt, hogy az öngyilkosság gondolatával foglalkozott. Az évek során azonban nem csupán elfogadta és megszerette önmagát, de elhatározta, hogy valóra váltja az álmát, és profi modell lesz. Tavaly szerepelt a Tyra Banks nevével fémjelzett Topmodell leszek című műsor amerikai szériájában, ahol a negyedik adásban kiesett ugyan, de közönségszavazattal később visszatért. Bár a versenyt nem nyerte meg, a modellkarrierje beindult. Ebben az évben már nem először szerepelt a Desigual kampányában, de a Diesel reklámjain is feltűnt.

Mentett kutyából napszemüvegmodell

Toastot, a spánielt állatvédők mentették ki egy szaporítótól. A kutyusnak nincs foga, ezért a nyelve folyton kilóg a szájából, ez azonban őt különösebben nem zavarja. Vidám, elégedett, és nem utolsósorban szuper divatos négylábú, akinek persze saját Instagram-oldala is van, 158 ezer követővel. Itt figyelt fel rá Karen Walker divattervező is, aki vele reklámozta idén a napszemüvegeit.

Exit mobile version