Félő, hogy lejárt a hús-vér modellek kora

nlc | 2018. Szeptember 03.
Új kampányában a Balmain digitális modellekre cserélte a hús-vér manökeneket.

Mintha nem lenne így is elég nehéz dolguk azoknak a lányoknak, akik a modellszakmában próbálnak érvényesülni…! Pedig úgy néz ki, ezentúl nemcsak egymással, hanem a virtuális világban teremtett modellekkel is fel kell venniük a versenyt. 

Emlékeztek Shudura, az Instagram első digitális modelljére? Az ő szekere bezzeg elég jól megy: legutóbb a neves francia márka, a Balmain „kérte fel” modelljének. Shudu annyira bevált, hogy a Balmain két új modellt is berendelt Shudu „atyjától”, a fotós Cameron-James Wilsontól. Így született meg Margot és Zhi, akik szintén helyet kaptak a márka 2018-as Virtual Army című kampányában.

A kérdés már csak az, hogy nem vetik-e vissza a digitális modellek azt a rengeteg kezdeményezést, melyek épp azt szorgalmazzák, hogy a divatszakma emberközelibb modelleket alkalmazzon, akik nemhogy nem szégyellik, felvállalják szépséghibáikat

designboom

Exit mobile version