Új valóságshow: költözz le a metróba!

Csarnai Edit | 2012. Január 11.
Ha szívesen éjszakáznál egy metróállomáson, méghozzá paplanos ágyban, gyorsan nyomj egy lájkot! Elindult a metró-valóságshow.

A gerillamarketing egyik leghatásosabb húzása, ami a párizsi metróhálózat Auber állomásán jelen pillanatban is zajlik. Az IKEA kampányol itt, méghozzá nem is akármilyen módon. A skandináv bútorgyártó vállalat az állomás egyik legforgalmasabb pontján egy 54 négyzetméteres minilakást állított fel, s a mindennel felszerelt kéglibe 5 vállalkozó kedvű fiatalt, három nőt és két férfit költöztetett hat teljes napra. Az ideiglenes föld alatti szálláson az egy főre eső négyzetméterek száma csupán 11.

A kalandvágyó fiatalok vállalták, hogy a kísérlet teljes idejére odabent maradnak, s a lehetőségekhez képest igyekeznek normálisan élni. Étkeznek, alszanak, mosakodnak, és kényelmes üzemmódban tevékenykednek is, például olvasnak. Hogy végül is mit csinálnak azon a szűkös helyen, nem titok, s az ablakokon keresztül bárki meglesheti. De nem csak a kíváncsi utazóközönség kukkolhatja a speciális valóságshow-t, hiszen a bent elhelyezett kamerákkal az áruházlánc Facebook-oldalán folyamatosan közvetítik az eseményeket.

 
 

 

Máskülönben a föld alatti „villalakók” jókedvűen morzsolgatják reklámcélú napjaikat, és lelkesen integetnek a bámészkodó utasoknak. Állítólag éppen ez a cél: hat nap alatt be kell bizonyosodnia annak, hogy kislakásban is lehet boldogan élni, legalábbis ha az minden kényelemmel felszerelt. A kísérlet csütörtökön fejeződik be. Az utána következő hetedik napon, azaz péntek 13-án új lakók költöznek a különleges otthonba, de ők már csak egyetlen éjszakát tölthetnek ott, utána elbontják az építményt. Azok nyerhetnek lehetőséget, akik az áruházlánc francia egységének Facebook-oldalán lájkolják az akciót.

Cikkajánlónk: Hosszabb időre költöztek extrém körülmények közé thai szerzetesek. Katt ide!

Exit mobile version