Azok a vásárlók, akik szeptember és október során a Lidl üzleteiben P&G termékeket – többek között Ariel, Lenor, Jar és Head&Shoulders márkákat – vásároltak, minden termék után 10 forinttal támogatták a Gyermekétkeztetési Alapítvány céljait. A támogatott gyerekek kiválasztása pályázati úton történt.
A kampányt a P&G és a Lidl vezetői a 112 támogatott gyerekkel együtt egy Mikulás-napi programmal zárták, amin részt vett a kampány két nagykövete, Berki Krisztián olimpikon és Oláh Gergő énekes is. Bemutatták az akciót népszerűsítő “Sikeréhség“ című online kisfilmet, az 5 millió forintos csekk szimbolikus átadása után a nehéz körülményekből szorgalmukkal és tehetségükkel kitörő hírességek saját történetükről meséltek a gyerekeknek, ami erőt és hitet adhat nekik jövőbeli sikerek eléréséhez.
Oláh Gergő egy minikoncerttel lepte meg a gyerekeket, akik ezután személyesen a két példaképtől vehették át Mikulás-csomagjaikat, és megismerkedhettek a Budapesti Állatkert összes lakójával.
“Az éhező gyermekek számának csökkentéséhez nélkülözhetetlen az olyan felelős vállalatok szerepvállalása, mint a P&G és a Lidl. Nagyon hálásak vagyunk, hogy támogatják céljainkat” – mondta el a Király Gábor, a Gyermekétkeztetési Alapítvány elnöke.
A P&G és a Lidl elkötelezett a gyermekek jólétéért, és a jövőben is fontosnak tartják, hogy enyhítsék a rászoruló gyermekek mindennapi gondjait, és új lehetőségeket nyissanak meg nekik a sikeres jövő felé.