Klasszikus festményeket alakítottak reklámplakáttá – képek

nlc | 2016. Május 13.
Mi teljesen természetesnek vesszük, hogy az életünket márkák szövik át – Apple, Ray Ban, Marlboro, és még sorolhatnánk. A klasszikus festményeken azonban igencsak idegenül hatnak ezek a kellékek!

Turan Ramazanli, grafikus megnézte, hogy mutatnának a legnagyobb festőóriások klasszikus művei, ha a figurák kezébe modern életünk kellékeit adná. Így került Michelangelo Ádámjának a kezébe cigisdoboz, Whistler mamája ölébe pedig laptop.

A Photoshop-trükk miatt a klasszikus festmények akár az ismert márkák kampányaiban is megállnák a helyüket – hiszen találhatna-e jobb modellt Ádámnál és magánál a jóistennél a Marlboro, vagy Krisztusnál a Tissot óra? De a három grácia kezében is gyönyörűen mutatnak az iPhone-ok, valamint Whistler mamája ölében a Toshiba laptop. Íme:

Forrás: designtaxi

Exit mobile version