Zseniálisan nevezte át termékeit az IKEA

nlc | 2016. December 12.
Most már nincsen jokkmokk, csak "már megint horkol a férjem", és hasonlók. Legalábbis egy jó poén erejéig.

Ha valaki mostanság véletlenül eltévedt az IKEA egyik speciális aloldalára, furcsálkodva tapasztalhatta, hogy a szokásos kiejthetetlen svéd nevek helyett most olyasmik állnak a termékek alatt, mint “a családom nem tisztel eléggéb, “a pasim nem válaszol az sms-eimre”, vagy “apa allergiás a szőrös állatokra”. A rendhagyó nevek oka az IKEA legújabb, ismét zseniális marketingkampánya, aminek lényege, hogy a termékek nevét egy olyan releváns mondatra cserélték, ami a Svédországban leggyakrabban beguglizott családi problémák között szerepel.

Így lett az extra kanapéágy “a partnerem horkol” és a fogkefetartó “nem akar összeköltözni velem”. A Retail Therapy kampány az IKEA sok korábbi húzásához hasonlóan kreatív és egyedi, tényleg érdemes szétnézni az oldalán, mert irtó vicces probléma-megoldás párosok vannak!

Itt van néhány kedvencünk:

A párom horkol
Mikor a gyerekek lelépnek otthonról
Több férfi kell az életembe
Nehéz felkelteni a kamasz gyerekemet
A nővérem túl sok helyet foglal el
A barátnőm nem hajlandó mosogatni
A nővérem lopja a cuccaimat
Idegesít a párom
Túl sok svéd húsgolyót ettem
Anyám nem tud főzni

BoredPanda

Exit mobile version