Már a német Aldi és Lidl akciós újságjai sem képesek lépést tartani a drágulással

nlc | 2022. Április 12.
A két élelmiszerlánc az akciós újságok nyomdába küldésekor még nem képes meghatározni, hogy hetek múlva pontosan mennyiért tudja adni a kiadványban szereplő termékeit.

A pontos árakat már nem, csupán a kedvezmény százalékos mértékét tünteti fel akciós újságjaiban a Aldi és a Lidl Németországban. Ennek oka az, hogy már az üzletláncok sem képesek követni az élelmiszerárak rohamos emelkedését – szúrta ki a G7.

Az akciós újságok a kedvezmények indulása előtt több héttel kerülnek nyomdába, azonban az üzletláncok ekkor még nem tudják meghatározni, hogy 4-5 hétre rá mennyiért adják majd az adott termékeket, illetve milyen esetleges árváltoztatásokra kényszerülnek az akció időtartama alatt.

Fotó: Oliver Berg/picture alliance via Getty Images

Az Aldi Nord a sajtónak úgy nyilatkozott: főleg a friss élelmiszereket érintik a bizonytalanul alakuló árak.

A csupán százalékok feltüntetése finoman szólva nem aratott osztatlan sikert a vásárlók körében, akik azt is megkérdőjelezik, hogy egyáltalán van-e ilyen formában bármi értelme az akciós újságoknak.

Exit mobile version