Millenniumi márka csatlakozott az Estée Lauder birodalmához

Benecz Judit | 2017. Június 19.
Az “abnormális beauty cégben”, a Deciem-ben szerzett kisebbségi tulajdonrészt az Estée Lauder, amely így, a Too Faced felvásárlása után újabb lépést

Az “abnormális beauty cégben”, a Deciem-ben szerzett kisebbségi tulajdonrészt az Estée Lauder, amely így, a Too Faced felvásárlása után újabb lépést tett afelé, hogy meghódítsa a millenniumi generáció fiataljait.

A Deciem-nek több márkája népszerű nálunk is. Jelenleg 11 brandet futtat, amelyek kínálatában az arc- és bőrápolóktól a fehérje készítményeken át a különféle hajápolókig számtalan termék megtalálható.

Ezek közül a Krémmánián mind a NIOD, mind pedig a The Ordinary és a Hylamide arcápoló márkájuk is rendre szuper értékeléseket kapnak, ami nem csoda, hiszen hatóanyagok terén jól összerakott, mégis megfizethető árú készítményekről van szó. Nem mellesleg cruelty free márkák, amiért pluszban is jár a piros pont.

Olvasd tovább a Krémmánia Magazinon »

Mentés

Mentés

Exit mobile version