Ilyen, amikor rapperek dalolásznak luxusmárkákról

Benecz Judit | 2017. Június 23.
A Louis Vuitton párizsi Men’s Fashion Week divatbemutatójához kapcsolódóan Drake egy új számot jelentetett meg, amit a divatházzal közösen

A Louis Vuitton párizsi Men’s Fashion Week divatbemutatójára nem más, mint Drake készítette a zenét, mint a divatházzal közös kopordukciót. A torontói rapper nem az első, aki ilyen fajta együttműködésre lépett valamelyik luxus márkával. Raf Simons divattervezőről A$AP vezetésével készítették el pár hete a Raf című számot, Frank Ocean pedig a Chanel-t foglalta rímekbe.

Bár az együttműködés nem egyedülálló, azért mégiscsak szokatlan, hiszen a hasonló kollaborációkból jóval inkább szoktak kapszulakollekciók születni, mint láthattuk azt Kanye West és az Adidas, vagy Snoop Dogg és a Joyrich esetén.

Most azonban éppen a LV 2018 tavaszi/nyári férfiruha kollekciója volt az ihletforrás, mutatjuk is, melyik darabokhoz készült Rihanna Jennifer Lopez exe és üzlettársai által alapított torontói lemezkiadó cég, az OVO Sound zenei aláfestése és ezen belül is Drake Signs című száma. És persze füleket hegyezni, hiszen hallhatjuk az új dalocskát is.

Mentés

Mentés

Exit mobile version