Diana hercegnő ihlette az arckrémet, ami még gyümölcslevet is tartalmaz

Benecz Judit | 2017. Szeptember 15.
Meglepő módon nem egy luxusmárka termékéről van szó – bár az ára alapján akár oda is sorolhatnánk. Mark Constantine-nak, a Lush társalapítójának annak

Meglepő módon nem egy luxusmárka termékéről van szó – bár az ára alapján akár oda is sorolhatnánk.

Mark Constantine-nak, a Lush társalapítójának annak idején volt szerencséje találkoznia Diana hercegnével, a különleges alkalom pedig az ominózus arckrém megalkotásához vezetett.

A történet szerint a találkozón a hercegné megmutatta az arckrémet, amit használt, annak formulája pedig annyira megtetszett Constantine-nak, hogy létrehozta márkája saját változatát, amit jelenleg is megtalálhatunk a kínálatban.

A Krémmánia Magazin cikkéből megtudhatod, melyik krémről van szó  »

Mentés

Exit mobile version