Audrey Hepburn most már tényleg reggelizhetne a Tiffany-nál

Benecz Judit | 2017. November 10.
Az Álom luxuskivitelben filmtörténeti jelenetét, amikor Holly Golightly a Tiffany ékszerüzlet kirakata előtt eszegeti croissant-ját az is ismeri, aki

Az Álom luxuskivitelben filmtörténeti jelenetét, amikor Holly Golightly a Tiffany ékszerüzlet kirakata előtt eszegeti croissant-ját az is ismeri, aki még sohasem látta a filmet.

Most, 44 évvel a film megjelenése után eljött az idő, hogy a modern kor Holly-jai valóban a Tiffanynál reggelizhessenek, mint ahogyan a film eredeti címe is szólt: Breakfast at Tiffany’s.

A luxusmárka ugyanis saját kávézót nyitott New York-i üzletében, ami a padlótól a plafonig Tiffany kék színben pompázik, tisztára, mintha egy óriási kék ékszerdobozba térne be az ember. Némileg talán túlpörgetett is a rengeteg élénk szín, mindazonáltal a kávézó tökéletes környezetet biztosít egy menő instás fotó elkészítéséhez – ez pedig nem elhanyagolható szempont, tekintve, hogy az üzlet ezen része elsősorban a tehetős fiatalok számára szeretne élménygazdag kis szigetként szolgálni.

A Fifth Avenue-ra néző Blue Box Café-ba már csak amiatt sem a sarki Starbucks keménymagja fog átszokni, mert egy kávé + croissant kombóért nem kevesebb, mint 9000 forintocskát kell fizetnie annak, aki élvezni szeretné az első osztályú kiszolgálást.

Mentés

Exit mobile version