Unileveres lett a japán luxusmárka, a Tatcha

Krémmánia | 2019. Június 12.
De mi lesz a cruelty-free minősítéssel?

A 2009-ben Victoria Tsai által alapított luxusmárka, a Tatcha az Unilever családjában folytatja ezentúl pályafutását, a multinacionális vállalat a hírek szerint 500 millió dollárt, vagyis több mint 140,6 milliárd forintot fizet érte.

A Japánban fejlesztési központot működtető, a klasszikus kiotói arcápolási rituálékhoz visszanyúló, hagyományos japán összetevőkkel dolgozó Tatcha röpke tíz éve alatt igazi kult márkává nőtte ki magát.

Népszerűségét jól mutatja, hogy erre az évre nettó 100 millió dolláros, azaz 28,1 milliárd forintos értékesítést prognosztizáltak, így igazán mutatós ékköve lesz az Unilever presztízs ligájának, amelybe olyan márkák tartoznak, mint a Murad, a Dermalogica, az REN Clean Skincare vagy az Hourglass.

További részletek a Krémmánia Magazinon »

Unileveres lett a japán luxusmárka, a Tatcha (Fotó: instagram/tatcha)

Exit mobile version