A film történetét a stáb egy alig húsz oldalas novellából adaptálta, így a különösebb drámai fordulatok hiányában nem is a sztorira, mint inkább a kiváló színészi játékokra helyeződik a hangsúly a gesztusok finomak, a felvont szemöldökök beszédesek, a csönd mindennél többet mond.
A két örökifjú színésznő kiváló a szerepében, akárcsak tenyeres-talpas házvezetőnőjük (Miriam Margolys), vagy a csábító fiatal orosz nő (Natasha McElhone), így a megválaszolatlan kérdéseken (pl. hogyan és miért szenvedett hajótörést a fiatalember?; mégis mire utal a mozi címe?) könnyedén átsiklunk, hagyjuk, hadd varázsoljanak el bennünket a dívák a jutalomjátékukkal.
Hatalmas drámákra ne számítsunk, a tragédiákat a hölgyek hűvös eleganciával kezelik nincs a közönségnek szánt feminista mondanivaló, harcos-karcos politikus kirohanások, csak a szárba szökkenő érzés visszafogott bemutatása az élet alkonyán.
A film, amolyan vénasszonyok nyara típusú mozi azok számára kötelező, akik kedvelik a kamara-jellegű, a színészi játékot, az egyszerű történetet középpontjukba állító, tipikus angol filmeket.
Rozi étvágy a film alatt: