A Mixtape Tour Budapesten Időpont: 2007. október 7., Papp László Sportaréna A rendezvény hivatalosan 17.30-kor kezdődik (kapunyitás 16.00-kor) és 21.30-ig tart. A fellépők között üdvözöljük a Megatánc döntőseiből álló cheerleader csapatot, Gáspár Lacit, a Sick7 break tánc csoportot és több meglepetés produkciót is. Az amerikai MC mellett a hangulatért az Animal Cannibals felel. Bővebb információ » |
A mérkőzés alatt Magyarország legjobb HIP-HOP lemezlovasai – DJ KoolKasko és DJ Györemix! -, speciálisan az eseményre összeállított élő zenei mixekkel adják meg az alaphangulatot. A közönség verbális szórakoztatásáról a nagyszájú amerikai MC, Duke Tango és a két állati kannibál – Qka MC és Ricsipí – kommentárjai gondoskodnak.
Azért, hogy a szünetek alatt se unatkozz, Közép-Európa bajnok breaktáncos csapata a SICK7 és Hip-Hop táncosok műsorai jelentik a garanciát. A félidőben az olasz DaMove tart freestyle bemutatót majd szemtanúja lehetsz, minden idők leglátványosabb hazai zsákoló versenyének. A mérkőzés érdekes és talán egyik legizgalmasabb programja az úgynevezett VAN EGY DOBÁSOD” játék lesz, amelyben a kisorsolt szerencsés néző – aki akár Te is lehetsz – félpályáról próbálhat meg érvényes kosarat szerezni. Sikeressége esetén 1 millió forint pénzjutalomban részesül.
Mindezek után lehetőséged lesz After Party keretében együtt szórakozni a játékosokkal és résztvevőkkel.
Az And1 története
And1. A márka, amit minden kosaras ismer. A márka, ami új stílust teremtett. A nulláról indulva ma már a világ egyik legnagyobb sportszergyártójává nőtte ki magát. De hogyan kezdődött az egész, hogyan vált a labdát pattogtató kosarasembléma a streetballerek jelévé? Az egész még 1993-ban kezdődött, amikor Seth Berger, Jay Coen Gilbert és Tom Austin megalapították a céget. A név And1 lett, ami egy kosaras kifejezés: amikor a játékost dobás közben faultolják, és a dobás sikeres, a játékvezető megadja a pontot, és egy büntetődobást ítél. “És egy”, azaz angolul “and 1”.
A “ruhagyár”
A cég a kezdetektől fogva az utcai játékosoknak akart ruhákat gyártani, például úgynevezett trashtalk pólókat. Trashtalknak nevezik a kosárlabdában, ha játék közben a szövegeléseddel zavarod az ellenfelet. Gary Payton különösen ismert erről az oldaláról. Szóval, ezeken a pólókon általában az ellenfelet becsmérlő szövegek voltak, pl.: Pass.Save yourself the embarassment. (Passzolj, mentsd meg magad a szégyentől.), Your game is easy, just like your girl.(A játékod gyenge, mint a csajod.), vagy egyszerűen: Your mama! (Anyád!). A pólók és egyéb ruhaneműk jól fogytak, de nem elég jól.
Új stratégia
Új marketing-stratégia után kellett nézniük, elkezdtek szerződéseket kötni NBA-játékosokkal, hogy az And1által gyártott cipőkben játsszanak. De ekkor közbejött egy váratlan esemény. 1998-ban Ron Naclerio, a Queens-i Benjamin Cardozo főiskola kosáredzője elküldött egy rövid videot az And1-nak. Ebben többek közt egy Rafer Alston nevű vékony srác szerepelt, aki sok eddig még sohasem látott mozdulatot és trükköt mutatott be. A cég vezetői ekkor még nem tudták, milyen értékes számukra az a video. A cégen belül körbeadták, és arra használták, hogy a tárgyalások szüneteiben szórakoztassák a partnereket. 1999-ben összejött néhány szerződés NBA játékosokkal (Darryl Armstrong, Rex Chapman, Larry Hughes, Raef LaFrentz, Toby Bailey és Miles Simon) egy reklám készítésére.
Philadelphiában kibéreltek egy termet, ahol a terem mellett berendeztek egy úgynevezett green room-ot, ahol a játékosok pihenhetnek a forgatás szüneteiben. Volt itt minden, TV, video, Playstation, satöbbi, és volt egy kazetta, az ominózus Skip videoval. Elkezdték nézni, és nem tudták abbahagyni. A három napos forgatás alatt végig ezt a videot nézték, és a mozgásokat gyakorolták. Ekkor esett le az And1-nak, hogy ezzel a videoval többet is el lehetne érni. Gondolom sokan sejtik már, hogy a vékony srác a videóból Skip to My Lou névre hallgat, és ma a Houston Rockets irányítója, valamint a szóban forgó video
nem más, mint az And1 mixtape vol. 1. A videót újravágták és lemásolták 50.000 példányban, majd szétküldték különféle egyetemi csapatoknak, edzőknek, játékosoknak, kiadóknak. A várt siker nem maradt el, az emberek többet akartak. Három hét alatt a Footaction céggel szövetkezve több mint 200.000 cipőt adtak el azzal a stratégiával, hogy a cipők mellé adták a Skip video-t. A cég ekkor elküldte az ügynökeit, hogy keressék meg amerika legjobb streetball játékosait, és hogy anyagot gyűjtsenek a következő mixtapenek.
Fotó: and1mixtapetour.hu »