Sztárénekesek vintage reklámokban

nlc | 2014. Április 20.
A napjainkban egyre divatosabb stílusból a hírességek sem maradhattak ki.

A Párizsban élő dizájner, David Redon elkészítette az Ads Libitum nevű projektet, melynek keretében 12, napjainkban élő híres énekest vintage stílusbeli (az 1920-as évektől a 70-es évek közepéig viselt öltözékekre, kiegészítőkre és lakberendezési tárgyakra vonatkozó stílus) termékekkel, plakátokkal párosított össze; a reklámszöveg pedig sok esetben a popsztár egy-egy dala. Redon tavaly nyáron kezdett dolgozni a projekten, és számára átlagosan 1-2 órát vesz igénybe, amíg egy-egy celebet “behelyez” egy-egy vintage reklámba egy kis photoshopolás segítségével. Ugye milyen remekül passzol Beyoncé vagy Pharrell Williams – aki ünnepélyes albummal tiszteleg a nők előtt – a régi reklámokba?

Sztárénekesek vintage reklámokban

A napjainkban egyre divatosabb stílusból a hírességek sem maradhattak ki.

Exit mobile version