Közismert logók klasszikus formában

nlc | 2015. Október 15.
Mi történik, ha nagyon távoli évszázadok találkoznak? Eisen Bernardo dizájner újratervezte a legismertebb világmárkák logóit, klasszikus verzióban.

A logók és a festmények ugyanazt a tárgyat, személyt ábrázolják, mégis nagyon különböző az üzenetük. Erre hívja fel alkotásaival a figyelmet Bernardo.

Egyszerre művészet és kapitalizmus, önkifejezés és funkcionalitás, egyéni és testületi.

NASA és Vincent van Gogh: Csillagos éj
Starbuks és Frida Kahlo: Önarckép Thorn nyaklánccal
Apple és René Magritte: Az ember fia
Barbie és Piero di Cosimo: Simonetta Vespucci portréja
NBA és Leon Maxime Faivre: Gladiátorok
Shell és Sandro Botticelli: Vénusz születése
Puma és Henri Rousseau: Tigris küzdelme egy bivallyal
BP és Vincent van Gogh: Váza három napraforgóval
Ferrari és Jacques-Louis David: Napóleon átkel az Alpokon
 

Forrás: Bored Panda

Exit mobile version