A digitális médiatérben jó tartalommal lehet csak kitűnni. S mégis hogyan készülhet izgalmas tartalom a márkádról, termékedről, egyáltalán mi az, amit izgalmasnak, vonzónak talál a célcsoportod? A Central Médiaakadémia digitális marketing képzésén többek között erről fogunk naprakész, hasznos tudást átadni.
Kiadónk óriási tapasztalattal rendelkezik a tartalom-előállítás és a marketing területén. Számos értékes márkát menedzsel, ilyen például a Nők Lapja, az NLCafé, a 24.hu vagy a HáziPatika.com, amelyek már nemcsak internetes felületen, hanem mobilon is népszerűek és stabil látogatottságot hoznak, napról-napra.
A Médiaakadémia digitális marketing képzésén megtanulhatod,
- milyen digitális marketingeszközöket érdemes használni,
- hogyan költheted el a leghatékonyabban a marketingbüdzsét,
- hogyan tervezd meg és hogyan ellenőrizheted a kampány hatékonyságát.
A képzés külön foglalkozik a tartalom szerepével a marketingben, vagyis megtudhatod,
- milyen a jó tartalom,
- hogyan segítheti üzleti céljaid elérését és
- hogyan használhatod azt a közösségi médiában.
Miért érdemes a digitális marketing képzésre jelentkezni? Mert
- gyakorlati szemléletű,
- kiszélesíti az elméleti tudást,
- a megszerzett ismereteket a mindennapokban alkalmazhatod,
- megtanít az üzenet, az információ hatékony átadására,
- lelkesít és inspirál,
- karrierednek új lendületet adhat.
Tanulj nálunk digitális marketinget. Képzésünket elsősorban a marketing területén már némi tapasztalattal rendelkezőknek ajánljuk.
A Central Médiaakadémia digitális marketing képzésére a jelentkezéseket február végéig rövid önéletrajz és motivációs levél megküldésével várjuk a cma@centralmediacsoport.hu e-mail címen.