Most megmutathatod, te milyennek látod Magyarországot

nlc | 2017. Július 12.
Most itt a lehetőség, hogy te mutasd meg, milyennek látod Magyarországot! Ismersz olyan eldugott településeket, felfedezésre váró gyöngyszemeket az országban, amelyeket érdemes lenne bemutatni? Akkor itt az esély, hogy fotózz, pályázz, nyerj és utazz Magyarországon!

A National Geographic magazin a Magyar Turisztikai Ügynökséggel (MTÜ) együttműködésben fotópályázatot hirdetett “Fedezd fel! – Éld át! – Fotózd le!” címmel. A pályázat célja, hogy képekben mesélhess Magyarország sokszínűségéről, tájairól, településeiről, az ott élőkről és persze saját magadról is.

Az MTÜ országos szemléletformáló kampányával belföldi utazásra inspirálja és csábítja a magyarokat. Mindezt pedig nemcsak a saját eszközeivel és lehetőségeivel teszi meg, hanem a National Geographic magazin partnereként fotópályázattal is.

Két kategóriában pályázhatsz

  1. kategória – MAGYARORSZÁG MOZGÁSBAN
    Mobileszközzel készíthetsz élményfotókat, szelfiket a számodra felejthetetlen hazai helyszínekről, emlékezetes pillanatokról, ország-világgal megosztani vágyott
    emlékekről.
  2. kategória – MAGYARORSZÁG TABLÓJA
    Ebben a kategóriában nagy felbontású, fekvő formátumú fotókkal pályázhatsz hazánk még felfedezésre váró kincseiről, turisztikai szempontból is izgalmas, festői régióiról, településeiről, látnivalóiról.

A pályamunkákat 2017. július 11. és 2017. augusztus 15. között küldheted be.

Te milyennek látod Magyarországot?

Értékes utazás várja a győzteseket

A NatGeo oldalára feltöltött fotókat szakmai zsűri bírálja el. A zsűri olyan pályázatokat vár és díjaz, amelyek személyesek, egyediek, megismételhetetlenről és időtlenről, pillanatról és értékről együtt tudnak mesélni, ugyanakkor fotográfiai kvalitást is hordoznak. A szervezők a fotópályázattal összhangban közönségdíjat is hirdetnek a közösségi médiában.

A kategórianyertesek díja egy belföldi üdülést tartalmazó ajándékcsomag. A győztes képek bekerülnek a National Geographic magazin szeptemberi lapszámába, valamint a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi úti célokat népszerűsítő kampányába.

Exit mobile version