Egyszerűbb vásárlási folyamatot ígér a Fashion Days

nlc | 2017. Augusztus 23.
Technikai fejlesztések okozzák a rendszer átmeneti nehézségeit.

Elnézést kér a vásárlóitól, és igyekszik minden ügyfelével egyenként felvenni a kapcsolatot a Fashion Days webáruház, amiért a megszokottnál jóval lassabban érkeznek meg a rendelések és a visszautalások – közölte a cég. 

Tájékoztatásuk szerint elektronikus számlázásra és termékvisszaküldésre váltanak, hogy könnyebb legyen az online vásárlás folyamata. Ám mint sok fejlesztési folyamat során, itt is előfordulnak nem várt problémák és nehézségek. Ez az oka annak, hogy néhány vásárló megrendelése kapcsán problémák jelentkeztek.

A vállalat folyamatosan dolgozik azon, hogy minél előbb végezzen a webshop technikai fejlesztéseivel, amelyek a vásárlás körüli bonyodalmakat okozzák jelenleg. “Mindenkit biztosíthatunk arról, hogy csak átmeneti időszakról van szó, és a fejlesztéseket annak érdekében hajtjuk végre, hogy a jövőben még egyszerűbb legyen a vásárlási folyamat.”

A júliusban elindult fejlesztéseknek köszönhetően a vásárlók a papíralapú visszaküldési nyomtatvány és feladószelvény helyett online, közvetlenül a felhasználói felületükön keresztül jelezhetik termékvisszaküldési szándékukat.

További újítás, hogy a webshop minden megrendelésről készült számlát kizárólag elektronikus formában állít ki, amit a vásárlók online láthatnak és le is tölthetnek. Emellett a rendelés státusza e-mailen és SMS-en keresztül is pontosabban követhető lesz.

 

Exit mobile version