Kajdi Csabával a címlapon jelenik meg a nyomtatott Cosmopolitan magazin július-augusztusi lapszáma Magyarországon. A lapszám nemcsak amiatt különleges, mert férfi szerepel az 1997 óta létező, népszerű glossy magazin címlapján, hanem azért is, mert ez lesz az utolsó alkalom, hogy nyomtatott formában vehetjük a kezünkbe – adta hírül a média1.
A Centrál Média egy partnereinek kiküldött hírlevélben jelentette be, hogy a Cosmopolitan kizárólag az online térben folytatja tovább. Az online működés nem jelent majd újdonságot, hiszen a magazin az elmúlt 12 év során stabil internetes követőtábort épített ki magának. Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője így jellemezte, hogyan fog kinézni a folytatás:
„Mit jelent a gyakorlatban, hogy a Cosmopolitan márka az online térben él tovább? Az olvasóinkat naponta 25 új frissüléssel várjuk, tehát nemhogy kevesebb, hanem egy bővített tartalmat, és még komplexebb olvasói élményt szeretnénk kínálni a Cosmopolitan.hu-n. Külön öröm, hogy a print stáb tagjai közül sokan folytatják velünk a munkát digitálisan, hiszen a szerkesztőségben évek óta hittünk az integrált tartalomgyártásban. Továbbra is célunk, hogy a beauty szektor újdonságairól elsőként és glossy minőségben készítsünk anyagokat. A digitális tartalomgyártás fejlesztése mellett pedig a Cosmopolitan BTL aktivitásait további live-eseményekkel bővítjük majd a jövőben”.